گازرسانی روستایی در دولت تدبیر و امید بیش از کل تاریخ ایران بوده است

رئیس‌جمهوری گفت: در دولت تدبیر و امید در هفت سال و نیم گذشته، بیش از کل تاریخ ایران گاز به روستاها رسیده که این یعنی در تاریخ ایران تا روز آغاز دولت یازدهم، در مجموع ۱۴ هزار روستا گاز داشتند و امروز ۳۲ هزار روستا گاز دارند.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، دکتر حسن روحانی عصر دوشنبه (۲۰ بهمن‌ماه) در آیین گشایش طرح‌های سرمایه‌گذاری عشایری و روستایی و پروژه‌های ملی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در دولت تدبیر و امید کار فوق‌العاده‌ای در روستاها در حوزه‌های برق، آب، گاز، راه‌ها، مدارس، بهداشت، ارتباطات، بوم‌گردی، اشتغال‌زایی و صنایع‌دستی انجام شده است.

وی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید گازرسانی به روستاها بیش از کل تاریخ ایران بوده است، افزود: تا پیش از دولت یازدهم به ۱۴ هزار روستا گازرسانی شده بود که این رقم اکنون به ۳۲ هزار روستا رسیده است. پیشبرد طرح‌های اشتغال روستایی نیز بسیار لازم و ضروری بود و امروز در چارچوب این طرح‌ها، ۲۶۲ هزار شغل ایجاد شده است.

رئیس‌جمهوری اقدام دولت تدبیر امید در توسعه اشتغال روستایی را برای ایجاد تحول در روستاها لازم و ضروری دانست و تصریح کرد: تصمیم دولت برای اختصاص یک و نیم میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی برای اشتغال روستایی و اجازه مقام معظم رهبری در این باره، شرایط مناسبی برای تحول در بخش‌های مختلف روستایی و عشایری ایجاد کرده است.

کد خبر 313399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =