همت، توانمندی و خلاقیت کارکنان مناطق عملیاتی؛ سرمایه اصلی نفت فلات قاره

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران‌ با اشاره به نصب چند سکو، بهره‌برداری از پروژه‌ها، افزایش ظرفیت تولید نفت، پیشی گرفتن از برنامه حفاری و دستاوردهای دیگر در این شرکت طی کمتر از دو سال اخیر، گفت: آنچه حاصل شده، نتیجه همت، توانمندی، همدلی و خلاقیت کارکنان مناطق عملیاتی به عنوان سرمایه‌های اصلی شرکت نفت فلات قاره ایران است.

به گزارش خبرنگار شانا، علیرضا سلمان‌زاده امروز (سه‌شنبه، ۲۱ بهمن‌ماه) در آیین افتتاح چهار طرح شرکت نفت فلات قاره ایران در منطقه عملیاتی خارک، با بیان این مطلب افزود: در مدت یادشده، چهار سکو شامل سکوی S1 میدان ‌مشترک سلمان، سکوهای ۰۷ و ۰۸ میدان‌ هندیجان و سکوی مسکونی میدان فروزان ‌نصب شده‌اند؛ عملکرد بخش حفاری شرکت ۱۱۷ درصد تحقق یافته و پروژه‌های متعددی به بهره‌برداری رسیده‌اند.

سلمان‌زاده با بیان‌ اینکه چهار بسته قراردادی نگهداشت و افزایش تولید نفت نیز شامل بسته‌های فروزان، رسالت، رشادت و اسفند و سیوند در این شرکت در حال اجراست، افزود: فرآیندهای عملیاتی در این شرکت با اتکا به توانمندی و ابتکار کارکنان عملیاتی و با کمترین هزینه انجام‌می‌شود؛ فعالیت‌هایی که گاه سبقه آن‌ به اجرای شرکت‌های اروپایی در چند دهه پیش برمی‌گردد، اما کارکنان عملیاتی ما با دانش و پشتکار خود کارهای بزرگی را به سرانجام رسانده‌اند.

وی یادآور شد: این همه نشان‌ می‌دهد کارکنان مناطق عملیاتی، سرمایه‌های اصلی شرکت نفت فلات قاره هستند که خالصانه از هیچ تلاشی همسو با منافع صنعت نفت کشور دریغ نمی‌کنند. 

بر اساس این گزارش، چهار پروژه شرکت نفت فلات قاره ایران در منطقه خارک امروز هم‌زمان با دهه دفجر انقلاب اسلامی به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 313455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =