۴ پروژه عمرانی در نفت و گاز مارون افتتاح شد

پروژه‌های احداث ساختمان اندازه‌گیری مخازن، ایمن‌سازی و تعمیر ساختمان‌های خدمات چاه‌ها، تعمیر و بازسازی پل‌ها و جاده اصلی و نوسازی نمازخانه مجتمع صنعتی شماره ۴ شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون افتتاح شدند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، حمید کاویان، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون با قدردانی از کارگروه‌های تخصصی دست‌اندرکار اجرای پروژه‌های آماده افتتاح به‌ویژه امور مهندسی و ساختمان نفت و گاز مارون، به تشریح اقدام‌های انجام‌شده پرداخت و گفت: ساختمان جدید اندازه‌گیری مخازن با مساحت ۲۵۳ مترمربع احداث شد و ساختمان خدمات عملیات با مساحت ۳۲۵ مترمربع مورد تعمیرات و بهسازی کامل قرار گرفت. برای انجام این دو پروژه حدود ۱۲ میلیارد ریال هزینه شده است. در پروژه‌ای دیگر نیز بازسازی و تعریض کامل پل ورودی بهره‌برداری، بازسازی و تعریض دو پل بزرگ و تعریض ۷۰ متر از جاده دروازه دوم تا نمکزدایی مجتمع صنعتی شماره ۴ مارون را با صرف ۷ میلیارد ریال انجام دادیم.

وی با بیان اینکه برای نوسازی نمازخانه مجتمع مارون ۴، بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج سردار شهید قاسم سلیمانی این شرکت نیز مشارکت فعال داشته‌اند، گفت: همسو با مسئولیت‌های اجتماعی، امروز کلنگ احداث یک مدرسه‌ دوکلاسه در روستای چای ورشام بخش غیزانیه نیز در محل اختصاص‌یافته زده می‌شود و بسیج سازندگی شرکت، عملیات اجرایی احداث آن را در روزهای آینده آغاز خواهد کرد.

مجتمع صنعتی شماره ۴ شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون از نظر موقعیت در مرکز جغرافیای عملیاتی این شرکت قرار گرفته است و کارگروه‌های فنی و عملیاتی مختلف برای سهولت دسترسی به دیگر مجتمع‌های صنعتی در این مجتمع استقرار یافته‌اند که نقش آن را در مدیریت و راهبری فرآیند تولید برجسته می‌کند.

کد خبر 313493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =