تعمیر و نصب بازوی بارگیری اسکله شرقی پایانه خارک

بازوی بارگیری شماره یک پهلوگاه ۹ اسکله شرقی پایانه نفتی خارک پس از انجام تعمیرات اساسی با موفقیت نصب شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس غریبی، جانشین رئیس پایانه نفتی خارک گفت: بازوی بارگیری شماره یک پهلوگاه ۹ به‌منظور انجام تعمیرات اساسی و اصلاح سیستم حرکتی بخش برون تنه (Outboard) آن، پس از پیاده‌سازی به کارگاه خشکی انتقال یافت و اقدام‌ها برای دمونتاژ کامل و جداسازی قطعات انجام شد.

وی افزود: همه قطعات و اجزای بازوی بارگیری تمیزکاری شدند و پس از ارزیابی‌های لازم، قطعات مونتاژ شد. بر این اساس همه نشت‌بندها، ساچمه‌ها، شیلنگ‌های هیدرولیک، هیدروکوپلرها و تیوب استیل‌ها تعمیر یا تعویض شدند و متخصصان در اقدامی ابتکاری سیستم حرکتی بخش برون تنه را بهینه‌سازی و سیستم چرخ و زنجیر این بخش را حذف کردند.

جانشین رئیس پایانه نفتی خارک با بیان اینکه از مزیت‌های مهم اصلاح انجام‌شده افزایش کارآیی سیستم هیدرولیک و کاهش هزینه‌های تعمیراتی است، گفت: پس از انجام مونتاژ و به‌منظور حصول اطمینان از نبود نشتی در محل اتصالات چرخشی، بازوی بارگیری هیدورتست شد و در ادامه به محل پهلوگاه انتقال یافت و نصب شد.

به گفته وی، اجرای این پروژه با صرف ۳۱۵ نفر روز و با صرفه‌جویی حدود یک میلیارد تومان به‌دست کارکنان تعمیرات مکانیک پایانه نفتی خارک انجام شد و همه قطعات یدکی مصرفی برای انجام تعمیرات اساسی بازوهای بارگیری از طریق منابع داخلی تأمین شد.

کد خبر 313836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =