اجرای پروژه‌های نفتی زیرساخت‌های استانی را توسعه می‌دهد

نماینده نائین، خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای پروژه‌های نفتی در توسعه زیرساخت‌های هر استانی می‌تواند مؤثر باشد، به‌ویژه شهرستان‌هایی که امکانات کمتری دارند.

به گزارش خبرنگار شانا، الهام آزاد، امروز (دوشنبه، چهارم اسفندماه) در آیین بهره‌برداری رسمی طرح‌های ملی انتقال، توزیع و ذخیره‌سازی فرآورده‌های نفتی، گفت: بی‌شک ساخت مخزن، خطوط لوله، تلمبه‌خانه و توسعه آن و در عین حال ارتقای پست برق در منطقه نائین اهمیتی ویژه‌ای دارد.

وی با بیان اینکه حوزه انتخابیه بنده (نایین، خور و بیابانک) تنها شهرستانی است که در استان اصفهان به گاز سراسری متصل نیست، افزود: این شهرستان صنعتی و معدن‌خیز است و به‌دلیل متصل نبودن به شبکه گاز سراسری، بیشتر سوختش از فرآورده‌های نفتی تأمین می‌شود.

نماینده نائین، خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی ضمن  تشکر به‌دلیل تسهیل در انتقال گاز سراسری از نایین به شهرستان انارک، تصریح کرد: انتظار داریم در چشم‌اندازی چهار ساله، شهرستان‌های خور و بیابانک نیز به گاز سراسری متصل شود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بی‌شک اجرای پروژه خط لوله نائین - کاشان - ری می‌تواند به توسعه زیرساخت‌های نایین، خور و بیابانک منجر شود.
 

سامان گودرزی

کد خبر 313903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =