اجرای بیش از ۲ هزار کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از اجرای بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در سال ۹۹ در این استان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیدمحمود هاشمی گفت: با وجود محدودیت‌های مرتبط با کرونا، با برنامه‌ریزی مدون و تلاش شبانه‌روزی کارکنان از ابتدای امسال تاکنون، ۲ هزار و ۲۰۵ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در استان اجرا شده که از این مقدار، ۲ هزار و ۱۲۲ کیلومتر آن در شبکه روستایی و ۸۳ کیلومتر در شبکه شهری بوده است.

وی ادامه داد: از ابتدای تأسیس شرکت گاز استان خراسان جنوبی تاکنون، ۱۱ هزار و ۲۸ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در استان اجرا شده که از این مقدار، ۸ هزار و ۵۶ کیلومتر در روستاها و ۲ هزار و ۹۷۲ در شبکه شهری بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی با اشاره به وضع گازرسانی در این استان اظهار کرد: هم‌اکنون همه ۳۲ شهر شامل ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۱۳۲۵ روستا بیش از ۹۴ درصد جمعیت روستایی استان از گاز طبیعی بهره‌مند هستند که ۱۰۳۲ روستا تنها در سه سال اخیر به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شدند.

هاشمی تأکید کرد: همراه با توسعه کمی شبکه گازرسانی در استان، افزایش کیفیت خدمت‌رسانی و رضایتمندی مشترکان نیز به‌طور مستمر در دستور کار این شرکت بوده است.

وی از تکمیل همه پروژه‌های گازرسانی روستایی در حال اجرا و برگزاری جشن پویش سبز گازرسانی در ماه جاری در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: با وجود محدودیت‌های نقدینگی و شرایط اقتصادی کشور، شتاب گازرسانی در استان خراسان جنوبی به‌طور قابل توجهی در سال‌های اخیر افزایش یافته که این موضوع، نشانگر تلاش جدی کارکنان شرکت گاز استان خراسان جنوبی است.

کد خبر 314472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =