بهره‌مندی از تجربه‌های دانشگاه سهند در نفت فلات قاره

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران با اشاره به وجود استادان و اعضای هیئت علمی متخصص در دانشگاه صنعتی سهند، بر ضرورت استفاده هرچه بیشتر از توان دانشکده‌های مختلف این دانشگاه در فعالیت‌های نفت فلات قاره تاکید کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت فلات قاره ایران، علیرضا سلمان‌زاده در بازدید از دانشگاه صنعتی سهند، ضمن قدردانی از فعالیت‌های تحقیقاتی این دانشگاه در تعدادی از میدان‌های نفتی کشور، گفت: امیدواریم دانشگاه صنعتی‌ سهند، در حوزه میدان نفتی مسجدسلیمان هم نویدبخش خبرهای خوبی برای صنعت نفت باشد.

دانشگاه صنعتی سهند یکی از دانشگاه‌های طرف قرارداد با شرکت ملی نفت ایران در طرح‌های توسعه فناورانه میدان‌های نفتی است که فعالیت‌های مطالعاتی و تحقیقاتی خود را روی میدان سروش شرکت نفت فلات قاره ایران دنبال می‌کند. همچنین نظر به پیشرفت مناسب این طرح پژوهشی، امسال و در مرحله دیگری از واگذاری قراردادهای ازدیاد برداشت میدان‌های نفت و گاز به دانشگاه‌ها، میدان نفتی مسجدسلیمان نیز به این دانشگاه واگذار شده است.

سلمان‌زاده در ادامه، با تشریح بخشی از اقدام‌های جاری این شرکت شامل بازرسی، تعمیرات، نگهداری، تقویت، واکنش‌های اضطراری، واکنش و کشف نشتی و تجهیزات موجود، اظهار کرد: ۶ منطقه عملیاتی اصلی در حوزه وظایف شرکت نفت فلات قاره وجود دارد و ۱۲ هزار نفر در جنوب کشور در پهنه‌ خلیج فارس برای تداوم تولید نفت و گاز تلاش می‌کنند.

کد خبر 314499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =