آمادگی کامل شرکت ملی پخش برای عرضه سوخت نوروزی

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در تعطیلات نوروز پیش‌رو همچون سال‌های گذشته بر روند سوخت‌رسانی در جایگاه‌های عرضه سوخت سراسر کشور به ویژه در محورهای مهم مواصلاتی نظارت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، این شرکت امسال همچون فروردین ۹۹، افزون بر نظارت بر روند سوخت‌رسانی، کیفیت و کمیت سوخت عرضه‌شده در جایگاه‌ها، بر رعایت اجرای پروتکل‌های بهداشتی مقابله با شیوع کرونا در ایام تعطیلات نوروز که از اسفندماه پارسال آغاز شده بود، نظارت دارد. در گزارش پیش رو به آمادگی بعضی از مناطق این شرکت در نقاط مختلف کشور برای عرضه سوخت نوروزی به هموطنان همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نگاهی داریم:

حساسیت بیشتر برای اجرای دستورعمل‌های بهداشتی

فریدون یاسمی، مدیر شرکت ملی پخش‌ فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه با تأکید بر رعایت دستورعمل‌های بهداشتی در جایگاه‌های عرضه سوخت گفت: تأمین سوخت موردنیاز مجاری عرضه سوخت و مصرف‌کنندگان عمده و جزء در همه روزها از اولویت‌های شرکت است و همه جایگاه‌ها از آمادگی کامل برای عرضه سوخت و ارائه خدمات به مراجعان برخوردارند.

وی با بیان اینکه نوروز ۱۴۰۰ به‌دلیل شیوع ویروس جدید کرونا حساسیت بیشتری از نظر رعایت پروتکل‌های بهداشتی دارد، تصریح کرد: در مقابله و کنترل شیوع ویروس کرونا، هماهنگی‌های لازم با مالکان جایگاه‌ها برای رعایت هر چه بیشتر دستورعمل‌های بهداشتی در این ایام انجام شده است.

مدیر شرکت ملی پخش‌ فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه تأکید کرد: جایگاه‌های عرضه سوخت از مراکز خدماتی به شمار می‌آیند که ممنوعیت ورود ندارند و همه شهروندان در همه ساعات شبانه‌روز برای سوخت‌گیری به این مراکز مراجعه می‌کنند، بنابراین به‌منظور حفظ سلامت شهروندان و کارکنان جایگاه‌ها، لازم است دستورعمل‌های بهداشتی به‌ شکل کامل در این جایگاه‌ها رعایت شود.

یاسمی با اشاره به فعالیت همه ۱۶۰ جایگاه عرضه سوخت این استان در ایام نوروز، تهیه فهرست کشیک منطقه، اعمال تمهیدات ذخیره‌سازی به‌موقع و مناسب انواع فرآورده‌های نفتی و به‌روزرسانی سیستم‌های فروش را از جمله اقدام‌های این شرکتدر زمینه سوخت‌رسانی برشمرد.

وی تأکید کرد: روابط عمومی و بازرسی منطقه از طریق شماره تماس‌های ۰۹۶۲۷ و ۳۳۷۹۹۷۰۱ آماده دریافت انتقادها، پیشنهادها و شکایات همشهریان عزیز استان است و راهنمایی‌های لازم را نیز ارائه می‌دهند.

۱۳۱ جایگاه منطقه ارومیه آماده عرضه سوخت نوروزی

احمد مجرد، مدیر شرکت ملی پخش‌ فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه نیز درباره میزان آمادگی این منطقه برای نظارت بر عرضه روند سوخت در منطقه ارومیه گفت: ۱۳۱ جایگاه‌ فعال و زیر پوشش منطقه برای سوخت‌رسانی، توزیع مطلوب و بدون وقفه نوروزی آمادگی کامل دارند.

وی افزود: افزایش مقدار ذخیره‌سازی فرآورده‌های نفتی با بهره‌برداری از انبار نفت شهید سلیمانی، اعزام گروه‌های ارزیابی و نظارت بر عملکرد جایگاه‌ها به‌منظور رعایت دستورعمل‌های بهداشتی، بازدیدهای کمّی و کیفی کارشناسان منطقه از مجاری عرضه، نصب تابلوهای پاسخگویی به شکایات مردمی از طریق تلفن گویای ۰۹۶۲۷، خرید و ذخیره‌سازی به‌موقع فرآورده‌های نفتی توسط جایگاه‌داران و تعیین افراد کشیک در تعطیلات نوروز از جمله اقدام‌های انجام‌شده برای پاسخگویی مطلوب به شهروندان در این روزهاست.

مدیر شرکت ملی پخش‌ فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه افزود: نظارت بر عملکرد جایگاه‌های عرضه سوخت در آستانه تعطیلات نوروزی تشدید می‌شود و اکنون ازسوی پنج گروه نظارتی از جایگاه‌ها بازدید و نحوه اجرای دستورعمل‌های بهداشتی و ارائه خدمات به مشتریان رصد می‌شود.

سوخت‌رسانی شبانه‌روزی در منطقه چالوس

تورج امانی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس نیز از آمادگی کامل این منطقه برای نظارت بر جایگاه‌ها و همچنین سوخت‌رسانی شبانه‌روزی در ایام تعطیلات نوروز در این منطقه خبر داد.

وی ضمن قدردانی از تلاش مالکان و مدیران جایگاه‌ها و همه زحمتکشان عرصه سوخت‌رسانی به‌ویژه در ایام پایانی سال و آغاز سال جدید گفت: به یاری خداوند متعال و کوشش شبانه‌روزی همه عزیزان، سوخت‌رسانی در فصل سرما در همه زمینه‌ها به بهترین نحو و با بالاترین کیفیت انجام شد و با توجه به شرایط ویژه کشور در مقابله و مهار شیوع ویروس کرونا هماهنگی‌های لازم با مالکان مجاری عرضه سوخت مایع و گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) برای رعایت هرچه بیشتر شیوه‌نامه‌های بهداشتی در این روزها انجام شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس تأمین سوخت موردنیاز مصرف‌کنندگان عمده و جزء در تعطیلات نوروز را از اولویت‌های شرکت مطرح و تصریح کرد: با تمهیدهای اندیشیده‌شده سوخت موردنیاز بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعت و حمل‌ونقل به‌موقع و بدون وقفه تأمین و توزیع می‌شود.

امانی با اشاره به ‌موقعیت راهبردی منطقه چالوس ادامه داد: کل ۵۸ جایگاه سوخت مایع (بنزین، نفت‌گاز) و سی‌ان‌جی غرب استان مازندران فعال و در حال ارائه خدمات به مردم استان هستند.

تأمین سوخت کافی در منطقه چهارمحال و بختیاری

جعفر سالاری‌نسب، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری نیز به اهمیت نظارت بر جایگاه‌های عرضه سوخت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی اشاره کرد و از آمادگی و فعالیت شبانه‌روزی جایگاه‌های عرضه سوخت استان در روزهای آغازین سال نو خبر داد.

وی با تأکید بر تشدید نظارت‌ها از ابعاد مختلف عملیاتی، فنی و آمادگی جایگاه‌های عرضه سوخت استان در ارائه خدمات به مشتریان اظهار کرد: در زمینه تأمین سوخت نقاط مختلف استان مشکلی نداریم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جایگاه‌های عرضه سوخت را به‌منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ضروری دانست و توجه بر اجرای موارد ایمنی طبق دستورعمل‌های اچ‌اس‌ئی در مجاری عرضه سوخت را مهم و ضروری عنوان کرد.

ساماندهی گشت‌های ویژه بازرسی برای حضور در جایگاه‌های منطقه آذربایجان شرقی

علی روح‌اللهی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی در این باره گفت: شرایط ویژه بیماری کرونا الزام‌های ویژه خود را می‌طلبد و کنترل و نظارت بر رعایت مقررات و توصیه‌های بهداشتی در جایگاه‌های عرضه سوخت در روزهای تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ از اقدام‌های ضروری است.

وی به هماهنگی با مالکان جایگاه‌های عرضه سوخت، شرکت‌های حمل‌ونقل، مسئولان شرکت‌های توزیع‌کننده گاز مایع به‌منظور احراز آمادگی‌های لازم در این زمینه اشاره کرد و افزود: برنامه‌ریزی و ساماندهی گشت‌های ویژه بازرسی و حضور در جایگاه‌های عرضه سوخت به‌منظور نظارت و کنترل بر ارائه بهینه خدمات با لحاظ کردن شرایط بیماری کرونا انجام خواهد شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی، با اشاره به عملکرد مطلوب منطقه در تأمین و توزیع به‌موقع فرآورده‌های نفتی در سال ۹۹ اظهار کرد: در سایه همدلی و کار گروهی همکاران زحمتکش و همکاری مطلوب حمل‌ونقل فرآورده‌های نفتی منطقه، تأمین سوخت نیروگاه‌ها بدون کمترین مشکل انجام شد.

آمادگی منطقه ساری برای ارائه خدمات مطلوب سوخت‌رسانی

سبحان رجب‌پور، مدیر مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری نیز به فعال بودن جایگاه‌ها در طول شبانه‌روز اشاره کرد و گفت: افزون بر بازدیدهای محسوس و نامحسوس مجاری عرضه در ایام نوروز، کارشناسان و بازرسان طرح نظارت نوروزی به‌منظور آمادگی کامل جایگاه و پایش مراکز عرضه سوخت در سطح شهرستان‌های منطقه ساری از نیمه دوم اسفندماه کار خود را آغاز کرده‌اند و تا ۱۵ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

وی هدف از اجرای این طرح را ارائه خدمات مطلوب‌تر و ارتقای سطح کمّی و کیفی مجاری عرضه دانست و گفت: جایگاه‌هایی که در محورهای ورودی و خروجی استان قرار دارند حساسیت بالاتری دارند و نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی، نظافت سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها، آماده به‌کار بودن تجهیزات ایمنی، اطمینان از سالم بودن تلمبه‌ها و خرید به‌موقع سوخت از اولویت‌های بازدید طرح نظارتی است.

آمادگی یکصد جایگاه عرضه سوخت در منطقه زنجان

حمید حبیبی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان نیز از فعالیت یکصد جایگاه عرضه سوخت استان خبر داد و ضمن تأکید بر رعایت دستورعمل‌های بهداشتی در جایگاه‌ها گفت: تأمین سوخت موردنیاز مجاری عرضه و مصرف‌کنندگان عمده و جزء در ایام تعطیلات نوروز از اولویت‌های شرکت است.

وی ادامه داد: برای مقابله و مهار شیوع ویروس کرونا، هماهنگی‌های لازم با مالکان جایگاه‌ها برای رعایت هر چه بیشتر دستورعمل‌های بهداشتی در این روزها انجام شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان تأکید کرد: تهیه فهرست کشیک منطقه، اعمال تمهیدات ذخیره‌سازی به‌موقع و مناسب انواع فرآورده نفتی و روزآمدکردن سیستم‌های فروش از جمله اقدام‌های این شرکت برای سوخت‌رسانی در روزهای تعطیلات است.

۱۴۱ جایگاه عرضه سوخت و فروشندگی منطقه یزد آماده سوخت‌رسانی نوروزی

عبدالرضا انتظاری، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد اعلام کرد: با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام‌شده ذخیره‌سازی مناسب انواع فرآورده‌ نفتی انجام‌ شده است.

وی با قدردانی از عملکرد رؤسای همه واحدها و نواحی منطقه و چرخه تأمین و توزیع سوخت در سال ۹۹ افزود: با توجه به شرایط خاص کشور در مقابله و کنترل بیماری کرونا، اطلاع‌رسانی و تأکیدات لازم با مالکان مجاری عرضه سوخت مایع و سی‌ان‌جی برای رعایت هرچه بیشتر دستورعمل‌های بهداشتی در این روزها انجام‌ شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد تأمین سوخت موردنیاز مصرف‌کنندگان عمده و جزء در تعطیلات نوروز را از اولویت‌های شرکت برشمرد و اظهار کرد: با تمهیدهای انجام‌شده سوخت موردنیاز بخش‌های مختلف کشاورزی، صنایع و حمل‌ونقل به‌موقع و بدون وقفه تأمین و توزیع خواهد شد.

انتظاری با اشاره به وجود منطقه در کریدور شمال و جنوب کشور تصریح کرد: کل ۱۴۱ جایگاه و فروشندگی‌های عرضه سوخت مایع (بنزین و نفت‌گاز) و سی‌ان‌جی استان فعال و در حال ارائه خدمات به مردم شریف استان است.

آرزو عطایی

کد خبر 314719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =