رونمایی از نرم‌افزار جامع مدیریت اچ‌اس‌یی در پایانه‌های نفتی

رئیس پایانه نفتی خارک از معرفی و رونمایی نرم‌افزار جامع مدیریت اچ‌اس‌یی پیمانکاران در سطح شرکت پایانه‌های نفتی ایران خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، سیدمحمدجواد موسوی گفت: برای نخستین بار در سطح شرکت ملی نفت ایران از نرم‌افزار منحصربه‌فرد و جامع مدیریت اچ‌اس‌یی پیمانکاران رونمایی شد.  

 وی ادامه داد: این نرم‌افزار بدون صرف هزینه‌ و تنها با تکیه بر توان داخلی اداره اچ‌اس‌یی پایانه نفتی خارک و با بهره‌مندی از خلاقیت‌های نیروی انسانی و توانمندی‌های بالقوه نیروهای مستعد اجرا و عملیاتی شد.

رئیس پایانه نفتی خارک تصریح کرد: این نرم‌افزار همه فعالیت‌های پیمانکاران در حوزه اچ‌اس‌یی را پوشش داده که اجرای این سامانه سبب کاهش ریسک‌های عملیاتی، بهبود شاخص‌های حوادث نیروهای پیمانکاری، جلوگیری از آسیب رساندن به اعتبار سازمان، حفظ و صیانت از سلامت نیروی انسانی به عنوان ارزشمندترین سرمایه سازمان، کاهش خسارت به تاسیسات، تجهیزات و کاهش زمان خارج از سرویس بودن آنها، بهبود پایش‌های زیست‌محیطی و جلوگیری از آسیب به محیط‌زیست، جلوگیری از اعمال جریمه‌های ارگان‌های برون‌سازمانی و نظارتی و ... خواهد شد.

موسوی اظهار کرد: اجرای این پروژه با استفاده از توان داخلی شرکت پایانه‌های نفتی ایران سبب صرفه‌جویی پنج میلیارد ریال به شکل مستقیم و حدود یکصد میلیارد ریال به شکل غیرمستقیم شده است.

کد خبر 314739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =