اجرای ۲۳۰ کیلومتر شبکه‌گذاری گاز در منطقه سیستان

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از اجرای ۲۳۰ کیلومتر شبکه‌گذاری گاز در منطقه سیستان ازسوی این شرکت خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حسین اکبر با اشاره به انجام گازرسانی در استان‌ سیستان‌ و بلوچستان از سوی شرکت گاز گیلان به‌عنوان شرکت معین گازرسانی، اظهار کرد: اهداف کلی این شرکت در سال نو گازرسانی به مناطق باقیمانده و سهولت دسترسی و گسترش خدمات کیفی برای جلب رضایتمندی حداکثری مردم استان است.

>>> بیشتر بخوانید؛

گازرسانی به منطقه سیستان به‌زودی تکمیل می‌شود

سرمایه‌گذاری ۲۰ هزار میلیارد تومانی برای گازرسانی به سیستان و بلوچستان

وی درباره گازرسانی به منطقه سیستان بیان کرد: با توجه به تکمیل گازرسانی به شهرهای گیلان و اجرای موفق گازرسانی به روستاهای استان در قالب پروژه بند «ق»، همچنین به‌دلیل توانمندی و تجربه کارکنان این شرکت، شرکت ملی گاز ایران، گاز گیلان را به‌عنوان استان معین برای گازرسانی به منطقه سیستان انتخاب کرد که هم‌اکنون عملیات اجرایی این پروژه در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ادامه داد: هم‌اکنون عملیات گازرسانی به شهرستان زابل و شهرهای محمدآباد، زهک، ادیمی و دوست‌محمد در حال اجراست و تاکنون بیش از ۲۳۰ کیلومتر شبکه‌گذاری گاز در این شهرها انجام شده و در ادامه، عملیات نصب علمک در مناطق مذکور انجام می‌شود.

اکبر تصریح کرد: برای اجرای هرچه بهتر گازرسانی به منطقه سیستان، نشست‌های کنترل پروژه به‌طور مستمر در شرکت گاز استان و ویدئوکنفرانسی با مدیرعامل و مدیران ستادی شرکت ملی گاز برگزار شده است و افزون بر این، مهندسان و کارشناسان شرکت طی ارتباط با اداره‌ها و سازمان‌های منطقه سیستان، روند حقوقی اجرای پروژه‌ها مانند انجام استعلام‌ها و دریافت مجوزها، تنظیم صورت‌جلسات واگذاری زمین و... را در کمترین زمان ممکن انجام دادند.

نصب ۱۳ هزار علمک گاز در گیلان در سال ۹۹

وی همچنین با بیان اینکه شرکت گاز استان گیلان در سال ۹۹ برای جذب مشترکان جدید گاز، در مجموع ۳۳۶ کیلومتر عملیات شبکه‌گذاری گاز انجام داده، گفت: با اجرای این عملیات، مجموع طول شبکه گاز در کل استان به بیش از ۲۱ هزار و ۳۵۰ کیلومتر رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان افزود: همسو با آن بیش از ۸۵ درصد شبکه‌گذاری انجام‌شده در سال ۹۹ مربوط به مناطق روستایی استان بوده است.

اکبر همچنین از نصب حدود ۱۳ هزار علمک جدید گاز در استان در سال ۹۹ خبر داد و تصریح کرد: بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ انشعاب متعلق به بخش‌های روستایی گیلان بوده است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون مجموع انشعاب‌های گاز در سطح استان به ۶۰۸ هزار انشعاب افزایش یافته است، گفت: با گسترش خطوط و تأسیسات گازرسانی، بازرسی و نظارت هرچه بیشتر و دقیق‌تر از تأسیسات بیش از گذشته مهم و ضروری است.

کد خبر 315196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =