افزایش پهنای باند ارتباطات مخابراتی مجتمع پارس جنوبی و شهرک توحید

سرپرست مدیریت مخابرات و تلمتری شرکت انتقال گاز ایران از افزایش دو برابری پهنای باند ارتباطات مخابراتی مجتمع پارس جنوبی و شهرک توحید خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، محمدرضا نیک‌روش فرد در این باره گفت: با توجه به افزایش نیازهای ارتباطی مجتمع گاز پارس جنوبی با شهرک توحید برای استفاده از سامانه‌های مکانیزه و جدید و کافی نبودن پهنای باند موجود، بررسی‌های فنی لازم درباره افزایش ظرفیت ارتباطی انجام شد.

وی ادامه داد: با تلاش و همت رئیس و کارشناسان واحد زیرساخت مدیریت مخابرات و تلمتری انتقال گاز و مخابرات مجتمع گاز پارس جنوبی، عملیات لازم از جمله برقراری کراس‌های مورد نیاز سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، آماده کردن کابل و کانکتورها اختصاصی لازم، برقراری ارتباطات مورد نیاز بین سیستم‌های SDH فیبر و رادیو و دیگر امور مربوطه انجام شد.

سرپرست مدیریت مخابرات و تلمتری شرکت انتقال گاز تصریح کرد: ارتباطات تخصیصی جدید از طریق تجهیزات فیبر نوری مربوط به خط لوله فجر جم و نیز تجهیزات رادیویی مایکروویو ایستگاه‌های مخابراتی شرکت پالایش گاز فجر جم، بیخو و شهرک توحید انجام شد و با تکمیل این عملیات ظرفیت انتقال دیتا بین فاز یک پالایشگاه عسلویه و شهرک توحید از مسیر ارتباطی یادشده به دو برابر افزایش یافت.

کد خبر 315429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =