افزایش ۷ درصدی تولید پتروشیمی‌ها در فروردین ۱۴۰۰

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی از افزایش هفت درصدی تولید انواع محصول پتروشیمی در نخستین ماه از سال ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه در سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، سیدجلال میرهاشمی با اعلام این خبر اظهار کرد: مجتمع‌های پتروشیمی فروردین‌ماه امسال عملکرد قابل قبولی را ثبت کردند و با توجه به تأمین پایدار خوراک، تولید انواع محصول پتروشیمی با افزایشی مطلوب  ادامه دارد.

وی افزود: مجموع تولید مجتمع‌های پتروشیمی در فروردین‌ماه امسال حدود ۵.۵ میلیون تن بود.

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه امسال با توجه به ظرفیت‌های موجود و اقدام‌های در حال انجام، صنعت پتروشیمی ایران آمادگی دارد رشد تولید را محقق کند، گفت: همه شرایط و زیرساخت‌ها برای تحقق جهش تولید در صنعت پتروشیمی ایران فراهم شده است و افزون بر راه‌اندازی و بهره‌برداری طرح‌های جدید، با اقدام‌های انجام‌شده امسال نیز از ظرفیت‌های خالی تولید برخی از مجتمع‌های موجود استفاده خواهد شد.

میرهاشمی به رعایت کامل دستورعمل‌های بهداشتی در دوران شیوع ویروس کرونا در مجتمع‌های پتروشیمی اشاره و تصریح کرد: واحدهای پتروشیمی همواره همکاری بسیار مطلوبی برای رعایت الزام‌های بهداشتی و تولید مواد اولیه مورد نیاز بخش بهداشت و درمان داشته‌اند.

کد خبر 315670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =