بازدید میدانی بیش از ۷ هزار مبادی عرضه سوخت منطقه زنجان در ۹۹

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان اعلام کرد: پارسال مجاری عرضه سوخت و مصرف‌کنندگان بزرگ این منطقه به‌منظور بررسی کمّی و کیفی فرآورده‌های نفتی، ۷ هزار و ۶۵۰ بار بازدید شدند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان، حمید حبیبی گفت: تعداد بازدیدها به تفکیک ۵ هزار و ۴۵۰ بازدید مربوط به مجاری عرضه سوخت و ۲ هزار و ۲۰۰ بازدید نیز از مصرف‌کنندگان عمده و جزء در سطح استان انجام شده است.

وی افزود: در ایام تعطیلات نوروز نیز طرح نظارت بر مجاری عرضه سوخت به‌منظور کنترل و نظارت بر فروش و توزیع بنزین و نفت‌گاز طی ۱۵۰ بازدید از جایگاه‌های پرتردد و در مسیر محورهای مواصلاتی و مسافرپذیر اجرا شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان تأکید کرد: این بازدیدها در جهت کنترل کمّی و کیفی و عملیات فروش و مصرف فرآورده‌های نفتی ازسوی کارشناسان و نمایندگان واحدهای مهندسی، بازرگانی، نواحی سه‌گانه، بازرسی، اچ‌اس‌ائی، سی‌ان‌جی و سرویس‌های صنعتی انجام شده است.

حبیبی به طرح بازدید کارگروه استانی نیز اشاره کرد و گفت: به جز موارد یادشده، با مشارکت نمایندگان استانداری، اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، ستاد اقامه نماز و بهداشت استان و روابط عمومی منطقه از جایگاه‌های عرضه سوخت، نمازخانه‌های بین‌راهی و مجتمع‌های خدماتی و رفاهی استان به‌صورت دوره‌ای ۴۰۰ بازدید انجام شده است.

کد خبر 315680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =