بهره‌برداری از جاده روستایی شهرستان کارون با اعتبار نفت

جاده دسترسی روستای العقدا در شهرستان کارون همسو با همکاری شرکت ملی حفاری ایران و مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران، پس از انجام زیرسازی و آسفالت به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، در آیین گشایش این جاده دسترسی، احمد باورساد، رئیس امور مهندسی، طراحی راه و ساختمان این شرکت گفت: این جاده که از مسیر جاده کمربندی اهواز - آبادان منشعب شده و تا روستای العقدا امتداد یافته است، پنج کیلومتر و ۲۰۰ متر طول و ۷ متر و نیم عرض دارد.

وی با اشاره به اینکه این جاده پیش از این مسیر دسترسی به دستگاه حفاری ۸۹ فتح بوده که در حفاری یک حلقه چاه اکتشافی به‌کار گرفته شد و حسب درخواست اهالی زیرسازی و آسفالت آن در دستور کار قرار گرفت، افزود: طراحی، اجرا و اعتبار پروژه به مبلغ ۶۲ میلیارد ریال از سوی شرکت‌های ملی حفاری و مدیریت اکتشاف تأمین شد و سپس پیمانکار بخش خصوصی آن را در مدت سه ماه اجرا و آماده بهره‌داری کرد.

رئیس امور مهندسی، طراحی راه و ساختمان شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: در اجرای این پروژه هفت پل برای عبور آب‌های ناشی از بارندگی‌های فصلی و پنج پل برای نهرها احداث و جاده خط‌کشی و علائم راهنمایی نصب شد.

باورساد گفت: بهره‌برداری از این جاده، دسترسی به چند روستا در مسیر شهرستان شادگان و میدان‌های نفتی از جمله میدان منصوری را تسهیل می‌کند.

معصومه خنفری، فرماندار شهرستان کارون در ادامه این آیین از شرکت ملی حفاری ایران و مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران به لحاظ اهتمام به انجام مسئولیت‌های اجتماعی قدردانی کرد.

کد خبر 315991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =