اهمیت پایداری انتقال اطلاعات، کمتر از انتقال گاز نیست

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران، اهمیت پایداری انتقال اطلاعات و تجهیزات ارتباطی را در انتقال گاز کشور مهم برشمرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مهدی جمشیدی‌دانا در نشست هم‌اندیشی مدیر و رؤسای مخابرات و تلمتری و مدیران و رؤسای ICT مناطق که در آستانه روز ارتباطات و روابط عمومی از طریق ویدئوکنفرانس برگزار شد، هدف از این نشست را تغییر رویکرد مخابرات و تلمتری شرکت انتقال گاز ایران دانست و گفت: باید با همکاری، هم‌اندیشی و هماهنگی در رفع مسائل و مشکلات ارتباطی و تجهیزات مخابراتی اقدام کنیم.

وی چابکی و واکنش سریع را در فعالیت‌های مخابرات و تلمتری مهم برشمرد و تصریح کرد: بخشICT باید همگام و همسو با برنامه‌های تعمیراتی و عملیاتی گام بردارد و در طول شبانه‌روز پاسخگوی همکاران عملیاتی باشد.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران با اشاره به نقشه راه و اهداف راهبردی شرکت انتقال گاز ایران در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات، افزود: ضرورت دارد همه برنامه‌ها و پروژهای ارتباطی همسو با اهداف راهبردی شرکت باشد و با هماهنگی مدیران ستادی اجرایی شود.

جمشیدی‌دانا تأکید کرد: با روش‌های سنتی، دیگر نمی‌توان تجهیزات را حفاظت کرد، بلکه باید تلاش کنیم با فناوری‌های نو حراستی در نگهداری زیرساخت‌های ارتباطی کوشا باشیم و راهکارهای جدید حراستی ارائه دهیم.

وی وارد کردن فهرست تجهیزات ICT روی سیستم IPMMSE را ضروری دانست و ادامه داد: با ثبت اطلاعات، می‌توان به‌راحتی نسبت به ارائه آمار تجهیزات ارتباطی دست یافت و از این رو، عملکرد مناطق نیز از این طریق قابل پایش و بررسی است.

محمدرضا نیک‌روش‌فرد، سرپرست مخابرات و تلمتری شرکت انتقال گاز ایران نیز گزارشی از اقدام‌های انجام‌شده در سال ۹۹ و برنامه‌ها و اهداف مخابرات و تلمتری در سال ۱۴۰۰ ارائه داد و هریک از مدیران مناطق عملیاتی نیز به‌صورت ویدئوکنفرانس پیشنهادها، مسائل و مشکلات موجود در واحد ICT را بیان کردند.

کد خبر 316190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =