۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
  • کد خبر: 316450
تأکید بر تداوم همکاری‌های نیروی انتظامی با ملی حفاری

در نشست مشترک مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با فرمانده انتظامی استان خوزستان، بر تداوم همکاری‌های دومجموعه تأکید شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، حمیدرضا گلپایگانی در نشست با فرمانده انتظامی استان خوزستان، گفت: به روال معمول جابه‌جایی هر دستگاه حفاری در جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی کشور با به‌کارگیری بیش از ۱۰۰ دستگاه خودرو سنگین و فوق‌سنگین و اکیپ‌های تخصصی صورت می‌گیرد که با توجه به حجم و وزن محموله‌های بعضاً ترافیکی، نیاز مبرم به هماهنگی، همکاری و همراهی پلیس راهور دارد.

وی افزود: همکاری پلیس موجب آسان‌سازی تردد و متعاقب آن کوتاه شدن زمان جابه‌جایی و در نتیجه عملیایی شدن زودهنگام دکل حفاری و تولیدی شدن چاه می‌شود که هر یک روز تسریع در انجام کار از نظر حفظ، نگهداشت و افزایش تولید و ایجاد درآمد اقتصادی برای کشور بسیار بااهمیت است.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران تصریح کرد: از سوی دیگر مأموران نیروی انتظامی اعم از مرزبانان در مناطق مرزی و پلیس در مناطق شهری که دستگاه‌های حفاری و کارگاه‌های عملیاتی و پشتیبانی استقرار دارد هم‌افزایی و همکاری مطلوبی با کارکنان حراست شرکت همسو با حفاظت پرسنلی و فیزیکی و حفظ سرمایه‌های ملی دارند که جای قدردانی دارد.

گلپایگانی با بیان اینکه این شرکت بزرگ‌ترین شرکت حفاری در منطقه و کشور است و به‌عنوان زنجیره اصلی در فرآیند تولید نفت و گاز نقش محوری عهده‌دار است، بر تداوم و تقویت همکاری‌ها میان این سازمان با نیروی انتظامی تأکید کرد.

کد خبر 316450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =