ملی حفاری ۱۷ حلقه چاه نفت و گاز حفر کرد

مدیر برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران از حفر و تکمیل ۱۷ حلقه چاه‌های نفت و گاز در دو ماه نخست امسال در مناطق نفت‌خیز خشکی و دریایی کشور خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، بابک زنگنه گفت: از این تعداد چاه چهار حلقه توسعه‌ای/ توصیفی و ۱۳ حلقه تعمیری و تکمیلی  بوده است.

وی افزود: از مجموع چاه‌ها ۱۵ حلقه شامل چهار حلقه توسعه‌ای/ توصیفی و ۱۱ حلقه تکمیلی در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و دو حلقه در موقعیت شرکت نفت فلات قاره ایران حفر و عملیاتی شد.

مدیر برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران با بیان اینکه تعمیر و تکمیل چاه‌ها ارتباط مستقیم و تأثیرگذاری با حفظ، نگهداشت و افزایش تولید دارد، اظهار کرد: در نتیجه هم‌افزایی و همکاری مستمر میان متخصصان و کارشناسان این شرکت و شرکت‌های کارفرمایی در مدت پیش‌گفته، تکمیل چهار حلقه چاه ۳۹ روز زودتر از برنامه پیش‌بینی‌شده از سوی کارفرما پایان یافت.

زنگنه با این توضیح که این شرکت ۷۰ دستگاه حفاری سبک، سنگین و فوق‌سنگین شامل ۶۷ دستگاه حفاری خشکی و سه دستگاه دریایی در تملک خود دارد، گفت: هم‌اکنون ۲۵ دکل حفاری این شرکت در حال جابه‌جایی در مناطق عملیاتی خشکی کشور قرار دارند.

کد خبر 316579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =