۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
  • کد خبر: 316750
مشارکت ملی حفاری در طرح واکسیناسیون کووید ۱۹

شرکت ملی حفاری ایران همسو با عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در طرح واکسیناسیون کووید ۱۹ با اختصاص فضای مناسب مشارکت ‌می‌کند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، محسن پاک‌نژاد، مشاور مدیرعامل در امور منابع انسانی و خدمات این شرکت در توضیح بیشتر گفت: مجتمع فرهنگی رفاهی شهید سلیمانی شرکت ملی حفاری ایران با امکانات مناسب به‌عنوان پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کووید ۱۹در اختیار مرکز بهداشت شرق اهواز قرار گرفت و از روز دوشنبه (سوم خردادماه) پذیرای مراجعان و شهروندان خوزستانی برای دریافت خدمات واکسیناسیون است. 

بهرام دهقان، رئیس مرکز بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز با بیان اینکه برنامه واکسیناسیون در چارچوب اعلام شرایط سنی و  طرح  تدوین‌شده از سوی ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام می‌شود، افزود: هم‌اکنون شهروندان مناطق مسکونی پیرامونی همچنین بازنشستگان بالای ۶۵ سال صنعت نفت می‌توانند با مراجعه به این مکان‌ها از خدمات واکسیناسیون کووید ۱۹ با کمترین صرف وقت بهره‌مند شوند. 

وی با اشاره به خدمات بیمارستان بزرگ نفت اهواز به مراجعان و بیماران کرونایی از بدو شیوع این ویروس اظهار کرد: کادر درمانی این بیمارستان همسو با مدافعان سلامت مراکز بیمارستانی و درمانی سراسر کشور همه تلاش خود را به‌کار گرفته‌اند و اکنون نیز  ۸۰ بیمار مبتلا به کرونا در این بیمارستان تحت مداوا  هستند. 

امرالله مردانی، رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز هم با این توضیح که در مناطق تحت پوشش این مرکز هشت پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کووید ۱۹ پیش‌بینی شده که مجتمع فرهنگی رفاهی سپهبد شهید قاسم سلیمانی ملی حفاری پایگاه تجمیعی شماره یک محسوب می‌شود، از همکاری و همراهی مدیران ارشد و مسئولان شرکت ملی حفاری ایران قدردانی کرد.

وی ساعت کار این پایگاه را همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ اعلام کرد و گفت: این پایگاه جمعیت ساکن در زیتون کارمندی، کوی ملت، فرهنگیان، ملی راه و زرگان را پوشش می‌دهد که این جمعیت در رده سنی بالای ۶۵ سال، بیش از ۴۴ هزار نفر می‌شوند و راه‌اندازی این پایگاه سبب شده مراکز بهداشت به روال عادی ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به سایر همشهریان را پیگیری کنند.

کد خبر 316750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =