بازگردانی تولید ۱۰۰ حلقه چاه بسته در نفت فلات قاره

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران از بازگردانی تولید ۱۰۰ حلقه چاه نفتی بسته در گستره عملیاتی این شرکت خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت فلات قاره ایران، علیرضا سلمان‌زاده این خبر را در حضور جمعی از اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که روز شنبه (هشتم خردادماه) از تأسیسات منطقه عملیاتی قشم بازدید کردند.

وی از تلاش‌های دلسوزانه رئیس کمیسیون انرژی برای رفع مشکل تعیین سقف دریافتی کارکنان وزارت نفت قدردانی و با ارائه گزارشی از وضع تولید شرکت، از اقدام جهادی شرکت نفت فلات قاره ایران در زمینه مدیریت میعانات گازی در شرایط تحریم و تولید نفت سنتزی ظرف ۴۵ روز به‌عنوان یک اقدام برجسته و تحریم‌شکن یاد کرد.

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران، بازگردانی تولید ۱۰۰ حلقه چاه بسته، تزریق میعانات گازی در میدان سروش ظرف دو ماه برای شرایط خاص، ورود به مرحله پایلوت نانوذرات، پیشرفت پروژه‌های سنواتی، افزایش دکل‌های حفاری از ۳ به ۹، دستیابی به رکورد عملیاتی کردن ۶۸ حلقه چاه، بازگردانی ۲۰۰ هزار بشکه‌ای نفت به‌منظور جلوگیری از آسیب‌های احتمالی به چاه‌ها در دوره کاهش تولید را از اقدام‌های همکاران خود در این شرکت خواند.

در ادامه این نشست، محمودرضا حقیقی، رئیس منطقه عملیاتی قشم ضمن ذکر مصادیقی از تلاش‌های همکاران مناطق عملیاتی، مراتب گلایه همکاران از تعیین سقف حقوق دریافتی را به اطلاع اعضای کمیسیون انرژی رساند.

در پایان نشست نیز رئیس و دبیر کمیسیون انرژی، ضمن تأیید دغدغه‌های مطرشده، بر استمرار تلاش برای رفع نگرانی‌های اخیر مجموعه کارکنان وزارت نفت، به‌ویژه همکاران شاغل در مناطق عملیاتی تأکید کردند.

پس از بازدید اعضای کمیسیون انرژی از واحدهای عملیاتی منطقه، نشستی با موضوع رسیدگی به مشکلات کارکنان به‌ویژه بحث تعیین سقف دریافتی کارکنان صنعت نفت در قانون بودجه سال ۱۴۰۰ در سالن اجتماعات منطقه قشم برگزار شد و فریدون عباسی، رئیس کمیسیون انرژی اعلام کرد: پیگیری‌های لازم برای رفع دغدغه‌های کارکنان صنعت نفت ادامه دارد.

کد خبر 316819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =