نزدیک به ۲۰۰۰ خودرو عمومی در منطقه اردبیل دوگانه‌سوز شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: از زمان آغاز اجرای طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی تاکنون، نزدیک به ۲ هزار خودرو در این منطقه دوگانه‌سوز شد و ۷۴۰ خودرو دیگر نیز در صف تبدیل است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل، سیدحجت مدنی در این باره افزود: تاکنون مالکان ۲ هزار و ۷۱۸ دستگاه خودرو در سامانه GCR.NIOPDC.IR برای تبدیل به دوگانه‌سوز در این منطقه ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد یک هزار و ۹۷۸ دستگاه خودرو مشمول طرح شدند.

وی تأکید کرد: مالکان خودروهای پلاک سفید (اینترنتی، آژانس‌ها) با پیمایش بیش از هزار کیلومتر که استعلام آنها از طریق وزارت کشور از اتحادیه‌های مربوط دریافت شده و در اختیار وزارت نفت قرار می‌گیرد، می‌توانند پس از دریافت پیامک حاوی شمول طرح، نسبت به تبدیل خودروهای خود به دوگانه‌سوز در سامانه یادشده ثبت‌نام کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل تأکید کرد: با توجه به تداوم اجرای طرح یادشده، ضروری است مالکان خودرو هرچه سریع‌تر در سامانه ثبت‌نام کنند تا بتوانند از سهمیه اعتباری تا زمان تبدیل به دوگانه‌سوز برخوردار شوند، در غیر این صورت از سهمیه اعتباری آنها کم می‌شود و مانند خودروهای عادی سهمیه سوخت دریافت خواهند کرد.

کد خبر 316934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =