رئیس جمهوری منتخب: از تجربه‌های دولت کنونی استفاده می‌کنم

رئیس‌جمهوری منتخب با بیان اینکه به‌طور حتم از تجربه‌ها و اندوخته‌های دولت کنونی استفاده خواهم کرد، گفت: امیدوارم اعتمادی را که مردم به این طلبه خدمتگزار کردند در دوران مسئولیتم جبران کنم.

به گزارش شانا به نقل از ایرنا، سید ابراهیم رئیسی، امروز (شنبه، ۲۹ خردادماه) پس از دیدار حسن روحانی، رئیس‌جمهوری با وی، در جمع خبرنگاران گفت: ابتدا سپاس و تشکر خود را به مردم عزیز، بزرگوار و زمان‌شناس ایران ابراز می‌کنم و خدا را به سبب اعتمادی که مردم به این طلبه خدمتگزار داشته‌اند، شاکر هستم.

وی افزود: مردم با اعتماد خود وظیفه سنگینی را بر دوش من گذاشتند که با کمک خداوند بزرگ و اهل بیت (ع) این طلبه خدمتگزار و دولت همه تلاش خود را خواهد کرد.

رئیس‌جمهوری منتخب با تأکید بر اینکه حتماً از تجربه‌ها و اندوخته‌های دولت کنونی استفاده خواهم کرد، اظهار کرد: با همکاری‌ای که روحانی و دولت در این مدت خواهند داشت از ظرفیت‌ها، تجربه‌ها و گزارش‌ها استفاده خواهم کرد و با آنان نشست خواهم داشت.

رئیسی با بیان اینکه از همه صاحب‌نظران و اندیشمندان می‌خواهم که ما را از دیدگاه‌های ارزشمند خود بهره‌مند کنند، تصریح کرد: در دولت مردمی از همه دیدگاه‌های ارزشمند صاحب‌نظران، کارشناسان و مردم بهره خواهیم برد و امیدوارم وظیفه سنگینی را که مردم بر دوش ما گذاشته‌اند به بهترین شکل انجام دهیم.

کد خبر 317576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =