زنجیره ارزش در پتروشیمی لردگان تکمیل می‌شود

مدیرعامل شرکت گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان هدف این شرکت را تکمیل زنجیره محصول پتروشیمی لردگان تا انتها اعلام کرد و گفت: پس از اجرای طرح کریستال ملامین لردگان، با هماهنگی وزارت صمت و از سوی بخش خصوصی آخرین حلقه این زنجیره اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار شانا، رسول اشرف‌زاده امروز (سه‌شنبه، یکم تیرماه) در آیین امضای قرارداد قرارداد مهندسی، تأمین تجهیزات و اجرا (ئی‌پی‌سی) طرح کریستال ملامین لردگان با اظهار خوشحالی از اینکه از میان ۱۱ شرکت قدر نفتی، یک شرکت پیمانکار بومی این طرح را به سرانجام می‌رساند، اظهار کرد: نقش پترول به‌عنوان یک پشتیبان و مانع‌زداست و براساس این سیاست طرح‌های توسعه‌ای در مناطق کمتر توسعه‌یافته اجرا می‌شوند.

وی تأکید کرد: اولویت پترول به‌کارگیری نیروهای کارآمد و متخصص بومی منطقه و تأمین تجهیزات طرح از سازندگان داخلی است.

مدیرعامل پترول با اشاره به اینکه هیچ مشکلی در تأمین منابع مالی طرح کریستال ملامین لردگان وجود ندارد، ادامه داد: امیدواریم براساس زمان‌بندی، این طرح در۲۷ ماه تکمیل شود.

اشرف‌زاده هدف پترول در اجرای طرح‌های توسعه‌ای را تکمیل زنجیره ارزش اعلام کرد و گفت: سیاست این شرکت تکمیل زنجیره ارزش، جلوگیری از خام‌فروشی، ایجاد اشتغال پایدار، رونق تولید و شکوفایی اقتصاد منطقه در مجاورت شرکت پتروشیمی لردگان در استان چهارمحال‌وبختیاری در حال ساخت است.

وی تصریح کرد: هدف شرکت پترول تکمیل زنجیره اوره تا انتهاست، به‌طوری که پس از اجرای طرح کریستال ملامین لردگان، آخرین حلقه زنجیره این محصول نیز با هماهنگی وزارت صمت از سوی بخش خصوصی اجرا شود.

قرارداد مهندسی، تأمین تجهیزات و اجرای (ئی‌پی‌سی EPC) طرح کریستال ملامین شرکت صنایع پتروشیمی پتروآرمند لردگان امروز (سه‌شنبه، یکم تیرماه) با حضور رسول اشرف‌زاده، مدیرعامل پترول و حسین بامیری، نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی بین علی نبیلی، رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع پتروشیمی پتروآرمند لردگان و نورمحمد پناهی، مدیرعامل شرکت پناه‌صنعت پارت امضا شد.

کد خبر 317693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =