بانک اطلاعاتی بازرسان فنی شرکت ملی گاز آماده‌سازی می‌شود

رئیس بازرسی فنی شرکت ملی گاز ایران گفت: بازرسی فنی مسئول و متولی کیفیت سلامت تجهیزات، پایداری تولید، جلوگیری از نصب کالای غیر استاندارد و استفاده از توان داخلی و کنترل کیفی کالا در زمینه‌های مختلف است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مهدی علیپور لیلی، در نشست استقرار سیستم‌های مدیریت دارایی فیزیکی شرکت گاز استان ایلام اظهار کرد: امور بازرسی فنی متولی مدیریت دارایی فیزیکی شرکت ملی گاز ایران و انجام بازرسی‌های فنی، یکی از مأموریت‌های این امور است.

وی با بیان اینکه کیفیت و استاندارد بودن از زمان اجرای پروژه، بازرسی‌های ادواری و تعمیرات آغاز شده و این مجموعه متولی کیفیت و سیاست‌گذاری مسائل کیفی است، اظهار کرد: برنامه‌ریزی، دستورعمل‌ها، روش اجرایی و... در شرکت‌های تابع اجرایی شده است و در سایه همدلی و هماهنگی همه کارکنان، شاهد کیفیت انجام کار در همه زمینه‌ها هستیم.

رئیس بازرسی فنی شرکت ملی گاز ایران از آماده‌سازی بانک اطلاعاتی بازرسان در این شرکت خبر داد و تصریح کرد: با اقدام‌های انجام‌شده، تلاش می‌شود بانک بازرسان در این مجموعه تعریف و از ورود افراد غیرتخصصی جلوگیری و زمینه‌ای فراهم شود که افراد با تخصص و دارای تجربه به این موضوع مهم ورود کنند.

علیپور با بیان اینکه ممیزی دوره‌ای شرکت‌های تابع شرکت ملی گاز ایران در حال انجام است، گفت: به یقین در این ممیزی، مشکلات ادوار گذشته بررسی و سیاست‌های جدید بازنگری خواهد شد تا شاهد کیفیت خوب در همه زمینه‌ها باشیم.

وی از استقرار سیستم مدیریت دارایی فیزیکی در مجموعه شرکت ملی گاز ایران خبر داد و افزود: برای استقرار این موضوع، نیازمند همکاری همه شرکت‌های تابع هستیم و انتظار داریم مدیریت‌ها فعال و به‌صورت پیشرو عمل کنند.

رئیس بازرسی فنی شرکت ملی گاز ایران همچنین با بیان اینکه این سازمان، دارایی‌محور است و همه ما در خدمت حفظ دارایی‌های فیزیکی هستیم، گفت: با استقرار این سیستم، «هزینه، ریسک، عملکرد،» بالانس و مدیریت می‌شود.

محمود کشاورز، مدیر بهره‌برداری و جانشین مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام نیز ضمن استقبال از استقرار سیستم مدیریت دارایی فیزیکی، اظهار کرد: در شرکت گاز استان ایلام با انتصاب اعضای کمیته و انجام خودارزیابی مدیریت دارایی‌های فیزیکی، زمینه استقرار این موضوع و تحقق اهداف متعالی شرکت ملی گاز همسو با حفاظت و صیانت از اموال و تأسیسات فراهم شده است.

وی ضمن ارائه گزارش عملکرد کلی شرکت، تصریح کرد: بازرسی مستمر و روزانه تأسیسات، استفاده از نرم‌افزار آنلاین نشت‌یابی و پایش آنها، بازرسی فنی کالاهای خریداری‌شده، دریافت گواهینامه و استانداردهای تجهیزات از برنامه‌های اجرایی مستمر واحد بازرسی فنی این شرکت است.

کد خبر 318039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =