هم‌اندیشی با حضور تولیدکنندگان مواد شیمیایی سیال حفاری

زمینه‌های همکاری شرکت ملی حفاری ایران و شرکت‌های اصلی تولیدکننده مواد شیمیایی کاربردی در سیال حفاری، در نشست مشترک طرفین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، در نشستی با حضور مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره شرکت ملی حفاری ایران و مدیران عامل و نمایندگان شرکت‌های اصلی تولیدکننده مواد شیمیایی کاربردی در سیال حفاری، زمینه‌های همکاری و رفع مشکلات تولیدکنندگان این مواد بررسی شد.

در این نشست هریک از مدیران و نمایندگان شرکت‌های حاضر ضمن معرفی شرکت و توانمندی‌ها و ظرفیت‌های تولید، درباره راه‌های تقویت همکاری و مشکلات موجود توضیح دادند و بر تأمین مواد شیمیایی کاربردی در صنعت حفاری از منابع اصلی تأکید کردند.

حمیدرضا گلپایگانی، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به نقش مؤثر و با اهمیت شرکت‌ها و پیمانکاران داخلی در تأمین نیازهای صنعت نفت و حفاری، گفت: همکاری و همیاری میان این شرکت و شرکت‌های دارای تجربه و ارائه‌دهنده خدمات در حوزه تولید مواد شیمیایی سیال حفاری، در تأمین به‌موقع اقلام با کیفیت و متعاقب آن شتاب‌بخشی به عملیات حفاری بسیار اثرگذار است.

وی با بیان اینکه مواد شیمیایی که در تهیه سیال حفاری کاربرد دارد تکمیل‌کننده عملیات حفاری است و بدون این مواد انجام عملیات حفاری غیرممکن می‌شود، افزود: از مدیریت‌های مرتبط در شرکت و شرکت‌های تولیدکننده این مواد انتظار می‌رود درباره ارتقای کیفیت محصولات و ایجاد رقابت، منطقی شدن قیمت‌ها و تشریک مساعی در انجام کار بیش از پیش تلاش کنند و با تقویت این همکاری‌ها سبب استمرار فعالیت‌ها و رونق در بازار صنعت حفاری کشور شوند.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: شرکت ملی حفاری ایران بزرگ‌ترین شرکت حفاری در ایران است و افزون بر آنکه ۵۰ درصد سهم بازار حفاری در کشور را دارد، با توجه به حوزه فعالیت نفت و گاز، گستردگی میدان‌ها و طرح‌های توسعه‌ای در برنامه‌های آتی در زمینه تولید از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

گلپایگانی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ به‌عنوان سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها، برنامه‌ریزی، پیگیری و حل مشکلات را مورد تاکید قرار داد و تقویت همکاری با شرکت‌های اصلی فعال در تولید و تامین مواد شیمیایی را یادآوری کرد و گفت: پرداخت مطالبات شرکت‌ها در اولویت کمیته تخصیص منابع مالی شرکت قرار دارد و به این بخش توجه ویژه می‌شود.

کد خبر 318043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =