پالایشگاه شهید هاشمی‌نژاد و دانشگاه آزاد همکاری می‌کنند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و جمعی از مسئولان این واحد از شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد بازدید کردند و برای همکاری از نزدیک با فعالیت‌های این مجتمع در حوزه تولید گاز طبیعی آشنا شدند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مسعود طاهری‌لاری پس از بازدید از بخش‌های مختلف این پالایشگاه گفت: هدف از این بازدید ارتباط و همکاری بخش صنعت با واحدهای دانشگاهی، ارائه راهکارها و زمینه‌های مشارکت نخبگان دانشگاهی با صنعت نفت و گاز است.

وی افزود: در این خطه مرزی اقدام‌های ارزشمندی در حوزه تولید گاز طبیعی، تأمین انرژی مصارف خانگی و صنعتی و فرآیندها به ثمر نشسته است و شاهد بهره‌وری در حوزه‌های مختلف عملیاتی هستیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی با بیان اینکه ما به‌دنبال رابطه پایدار با صنعت گاز و استفاده از ظرفیت‌های مناطق و واحدهای دانشگاهی در شهرستان‌های این استان هستیم، تصریح کرد: به‌منظور ارتباط صنعت با دانشگاه و استفاده از توانمندی‌های تحقیقاتی یک تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه به‌ویژه در حوزه‌های آموزشی و پژوهشی امضا می‌شود تا دانشگاه به کمک صنعت بیاید و مسائل تحقیقاتی تکمیل شود و به نتیجه برسد.

کد خبر 318385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =