لزوم بهره‌گیری از دانش روزآمد جهان همگام با تقویت بومی‌سازی

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از دانش روزآمد جهان همگام با بومی‌سازی در شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی گفت: باید تحولات و دانش‌ جهانی را همواره رصد کرد و در عین حال با قدرت در مسیر پیشرفت و توسعه گام برداشت.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، بهزاد محمدی روز چهارشنبه (۲۳ تیرماه) در مجمع عمومی عادی شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی با تأکید بر حمایت از این شرکت اظهار کرد: شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی با توجه به ماهیت فعالیت‌های خود بازوی توسعه این صنعت است.

وی افزود: شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی در سال‌های اخیر دستاوردهای ارزشمندی به‌دست آورده است و جای قدردانی دارد که بخشی از خروجی این تلاش‌ها، تأمین نیازهای صنعت پتروشیمی در بحث دانش فنی و کاتالیست‌ها بوده است.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه حضور این شرکت با توجه به ابعاد توسعه صنعت، یک ضرورت است، گفت: در سال ۹۹ که سال جهش طلایی صنعت پتروشیمی ایران بود، شرکت پژوهش و فناوری با تولیدی شدن سه طرح توسعه‌ای خود در جمع ۱۷ طرح بهره‌برداری‌شده در سبد جهش دوم توسعه صنعت دارای جایگاه ویژه‌ای بود.

محمدی تصریح کرد: افزون‌ بر سه طرح این شرکت یعنی تأمین کاتالیست پلی‌پروپیلن و تأمین کاتالیست پلی‌اتیلن سنگین در پتروشیمی شازند و نیز بهره‌برداری رسمی از نخستین کاتالیست زیگلرناتا پلیمریزاسیون پلی‌اتیلن سبک خطی در پتروشیمی لرستان، ساخت و تأمین کاتالیست پتروشیمی سبلان از سوی شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی نیز دستاورد مهمی بود که به ثمر نشست.

وی ادامه داد: رونمایی از دانش فنی ایرانی PVM در مرکز ماهشهر شرکت پژوهش و فناوری در سال ۱۳۹۹ با هدف تأمین نیازهای کشور به‌ویژه تأمین سه دانش فنی و ۶ کاتالیست طرح اسلام‌آباد غرب از جمله تلاش‌های پژوهشگران شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی بود.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی اظهار کرد: در سال ۹۹ نام شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی در تاریخ صنعت پتروشیمی ایران ماندگار شد و این دستاوردهای خیره‌کننده در سایه تلاش‌های شبانه‌روزی پژوهشگران و تلاشگران این شرکت ثبت شده است.

محمدی با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از دانش روزآمد جهان همگام با بومی‌سازی در شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی خطاب به مدیران و کارشناسان این شرکت گفت: باید تحولات و دانش‌ روزآمد جهان را همواره رصد کنید و همچنان با قدرت در مسیر پیشرفت و توسعه گام بردارید و به سمت هدف‌های متعالی حرکت کنید.

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی به ریاست مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و با حضور هیئت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی، هیئت مدیره شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی و دیگر اعضا برگزار شد.

در این مجمع در اجرای ماده ۱۰۱ قانون تجارت و ماده ۸ اساسنامه سازمان، مجمع عمومی عادی شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی برای رسیدگی به ترازنامه، صورت حساب سود و زیان و عملکرد سال تشکیل و گزارش عملکرد از سوی حسابرس مستقل و بازرس قانونی قرائت شد.

علی پژوهان، مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی نیز عملکرد هیئت مدیره و سازمان در سال ۱۳۹۹ و نیز برنامه‌های آینده این شرکت را به سمع و نظر اعضای مجمع رساند، همچنین در پایان این نشست تصمیم‌ها و تکالیف مجمع از سوی اعضا تصویب شد.

کد خبر 318630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =