پروژه‌های مقاوم‌سازی شرکت گاز تهران به کجا رسید؟

مدیرکل اچ‌اس‌ئی و پدافند غیر عامل وزارت نفت و رئیس بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت ملی گاز ایران از پیشرفت پروژه مقاوم‌سازی شرکت گاز استان تهران بازدید کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران،سیدباقر مرتضوی، مدیرکل اچ‌اس‌ئی و پدافند غیر عامل وزارت نفت از اهمیت مدیریت بحران در هنگام بروز مخاطرات طبیعی مانند سیل و زلزله سخن گفت و افزود: فرمانده صحنه و مدیر بحران باید دیگر مدیران را بررسی کند و برای حوادث احتمالی، سناریو تهیه کند؛ در واقع مقصود این است که افزون بر امکانات و اقدام‌ها در حوزه مقاوم‌سازی، مدیریت شرایط اضطراری اهمیت دارد و باید پیش از وقوع حوادث احتمالی، فرمانده صحنه و مدیر بحران مشخص شود و دیگر مدیران و فرماندهان را هم در سطوح پایین آماده‌سازی کند.

سعید توکلی، مدیرعامل شرکت گاز استان تهران نیز درباره روند پیشرفت پروژه‌های مقاوم‌سازی در این مجموعه گفت: بلوک‌بندی شهر تهران به دو سوپر بلوک شمالی و جنوبی و میان بلوک‌ها و تجهیز آنها به شیرهای قطع گاز، جمع‌آوری شیرهای پیاده‌رو همچنین ایجاد شبکه شتاب‌نگاری به ‌طور کامل انجام شده است.

وی تصریح کرد: همچنین برای ساخت ساختمان پشتیبانی و مرکز مدیریت بحران و ایجاد سیستم قطع اضطراری، بیش از ۷۶ درصد از مراحل کار انجام شده و پروژه مقاوم‌سازی ایستگاه های تی‌بی‌اس، مرکز کنترل اسکادا و مخابرات نیز حدود ۴۰ درصد پیشرفت داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران همچنین به دیگر پروژه‌های در حال اجرا در حوزه مقاوم‌سازی اشاره کرد و افزود: ساخت ساختمان کنترل مرکزی CCB، برج‌های تخلیه گاز اضطراری و مقاوم‌سازی علمک‌ها نیز در دستور کار واحد مقاوم‌سازی قرار دارد و در حال اجراست.

براساس این گزارش، مدیرکل اچ‌اس‌ئی و پدافند غیر عامل وزارت نفت و رئیس بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت ملی گاز ایران از ایستگاه تقلیل فشار گاز شهری شماره ۸۶ و اتاق فرعی اسکادای منطقه ۴ بازدید کردند.

کد خبر 319228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =