آمادگی مناطق عملیات انتقال گاز برای ورود به فصل سرما

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران از آمادگی کامل مناطق ده‌گانه این مجموعه برای ورود به فصل سرما خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مهدی جمشیدی‌دانا در نشست ارائه تجربه‌ها و درس‌آموخته‌های تعمیرات خط لوله چهارم سراسری، با ارزیابی مثبت از عملکرد مناطق عملیاتی، گفت:  تعمیرات خط چهارم سراسری خوشبختانه با تلاش همه‌جانبه و سریع نیروهای عملیاتی مناطق ۲، ۳، ۵ و ۱۰ و با همکاری و همیاری مناطق پشتیبان ۱، ۷ و ۸ در شرایط سخت کرونایی به طور شبانه‌روزی و در حداقل زمان ممکن (۲۶ روز) بدون هیچ حادثه و محدودیتی در انتقال گاز کشور انجام شد.

وی حضور فیزیکی و مستمر مدیران مناطق را حین اجرای عملیات بسیار مهم دانست و افزود: یکی از دلایل موفقیت اجرای این تعمیرات مهم و گسترده، حضور فیزیکی مدیران مناطق در صحنه‌های عملیات است که سبب انسجام بیشتر نیروهای عملیاتی می‌شود و سختی‌های عملیات را کاهش داده و یا به صفر می‌رساند.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران اظهار کرد: در آینده نه‌چندان دور، کمیته فنی و تخصصی پیگرانی هوشمند با محوریت مدیریت مهندسی و طرح‌ها تشکیل می‌شود تا ضمن بررسی جزئیات تعمیرات خط چهارم سراسری، تجربه‌ها و درس آموخته‌های حاصل از این عملیات را در قالب شیوه‌نامه یکپارچه تعمیراتی، جمع‌بندی کند و در اختیار مناطق قرار دهد.

جمشیدی دانا تاکید کرد: برنامه تعمیرات اساسی خطوط انتقال و ایستگاه‌های تقویت فشار گاز نیز در حال انجام است  تا در آستانه ورود به فصل‌های سرد سال، هیچ‌گونه نگرانی در زمینه تأمین و انتقال گاز کشور برای هموطنان وجود نداشته باشد.

وی در پایان گفت: کسب آمادگی کامل ما در بهره‌برداری از شبکه انتقال گاز کشور باید با حداکثر توان انجام پذیرد تا هموطنان، زمستانی بی‌دغدغه را مانند سال‌های گذشته پشت سر بگذارند.

کد خبر 319270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =