۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
  • کد خبر: 319649
۱۲۷۳ خودرو عمومی در استان یزد گازسوز شد

شمار خودروهای گازسوز از ابتدای اجرای طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی در استان یزد به بیش از یک هزار و ۲۷۰ خودرو رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد، عبدالرضا انتظاری مدیر منطقه یزد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: ۲۶۴ خودرو نیز در نوبت گاز سوز شدن قرار دارند.

وی افزود: طی پیگیری‌های به عمل آمده، در حال حاضر تعداد شش کارگاه فعال در زمینه دوگانه سوز کردن و نصب کیت بر روی خودروهای عمومی در سطح استان فعالیت دارند.

وی تصریح کرد: متقاضیان باید برای ثبت نام به سامانه اطلاعات جامع خودروهای دوگانه سوز کشور به آدرس GCR.NIOPDC.IR مراجعه و کدملی، شماره تلفن همراه و دیگر مشخصات خود را ثبت و نزدیک‌ترین کارگاه و زمان مراجعه خود را در این سامانه تعیین کنند.

مدیر منطقه یزد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: توزیع سی‌ان‌جی در سطح استان یزد از طریق ۴۷ جایگاه فعال انجام می‌شود و به همین منظور لازم است نگاهی ویژه درباره رشد و توسعه این صنعت به صورت کلان در دستور کار مسئولان کشور قرار گیرد زیرا این سوخت از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است و نقشی بسزا در جلوگیری از آلودگی هوا و کمک به هوای پاک دارد.

کد خبر 319649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =