اجرا و پایش سیستم مدیریت انرژی در گاز آذربایجان شرقی

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: سیستم مدیریت انرژی در این شرکت، یکی از مهم‌ترین مصداق‌های مسئولیت‌های اجتماعی در بهینه‌سازی و جلوگیری از هدررفت انرژی است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیدرضا رهنمای توحیدی با اشاره به پیشینه استقرار مدیریت انرژی در این شرکت ادامه داد: سیستم مدیریت انرژی منطبق بر استانداردهای روزآمد دنیا اجرا و پایش می‌شود.

وی با اشاره به شرایط کنونی بحران تولید و توزیع برق، اظهار کرد: همکاری همه‌جانبه در مدیریت بحران‌ها، مسئولیت اجتماعی این شرکت در قبال مردم است و تلاش شده با راهکارهایی مانند نصب و راه‌اندازی سیستم HRV ساختمان مرکزی شرکت با بازده بیش از ۷۰ درصد با داده‌های اندازه‌گیری مستقیم، اصلاح سیستم روشنایی، مشارکت در طرح پیک‌سایی برق، اطلاع ‌سانی درباره استفاده نکردن از کولر گازی و منع استفاده از برق در سیستم‌های سرمایشی طی ساعات اداری، فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف انرژی، پایش مصارف برق و ... نسبت به مدیریت و بهینه‌سازی مصرف برق اقدام شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با اشاره به دیگر اقدام‌های اجرایی در حوزه مدیریت انرژی در چهار ماه نخست امسال، تصریح کرد: تعویض پنجره‌های اداره‌های گاز، ممیزی انرژی ساختمان این اداره‌ها، خرید هشت دستگاه دیزل ژنراتور برای تامین برق در موارد قطع برق، قرار گرفتن همه ساختمان‌های اداری شامل ۶۴ ساختمان در برنامه تعیین برچسب انرژی سالانه حسب الزام استاندارد ایزو ۵۰۰۰۱، پایش درجه رفاه اداره‌ها و گزارش رعایت الگوی مصرف در فصل‌های گرم تابستان در طرح پیک‌سایی در تابستان از دیگر اقدام‌های اجرایی در این حوزه است.

کد خبر 319694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =