بیش از ۸ هزار نیروی عملیاتی نفت‌خیز جنوب واکسینه می‌شوند

شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از آغاز واکسیناسیون بیش از ۸ هزار نفر از کارکنان عملیاتی این شرکت که تاکنون بر اساس فراخوان‌های عمومی وزارت بهداشت واکسینه نشده‌اند، خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، محمدرضا نادری، رئیس ایمنی، ‌ بهداشت و محیط زیست (اچ‌اس‌ئی) این شرکت گفت: مجوزهای لازم از وزارت بهداشت دریافت شده است و کارکنان عملیاتی این شرکت و شرکت‌های تابع که تاکنون طبق برنامه عمومی واکسیناسیون وزارت بهداشت، واکسن کرونا دریافت نکرده‌اند واکسینه می‌شوند.

وی افزود: فهرست اسامی این کارکنان که تعداد آنها افزون بر ۸ هزار نفر است از سوی مدیریت منابع انسانی تهیه و به بهداشت و درمان مناطق ارسال شده است تا در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی استان‌های ذی‌ربط قرار گیرد.

رئیس ایمنی، ‌بهداشت و محیط زیست شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب اظهار کرد: بر همین مبنا باید همکاران خط مقدم تولید، بر اساس برنامه زمان‌بندی که از طریق پیامک به آنها اعلام می‌شود، برای تزریق واکسن اقدام کنند.

نادری تصریح کرد: کارکنان عملیاتی مناطق نفت‌خیز جنوب مستقر در ستاد اهواز این شرکت و نیز واحدهای فرآورشی شرکت‌های نفت و گاز کارون و مارون، از روز شنبه (۳۰ مردادماه) طبق فراخوان برای تزریق واکسن به مراکز واکسیناسیون اعلام شده مراجعه کرده‌اند.

وی ادامه داد: درباره همکاران عملیاتی شاغل در شرکت‌های نفت و گاز گچساران، مسجدسلیمان و آغاجاری نیز هماهنگی‌های لازم برای دریافت سهمیه واکسن شده و اطلاع‌رسانی پیامکی به این عزیزان به‌زودی انجام می‌شود.

رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از همه همکاران عملیاتی به‌دلیل کار بی‌وقفه و جهادگرانه در شرایط کرونا قدردانی و تأکید کرد: همه باید تا پایان همه‌گیری ویروس کرونا نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام جدی داشته باشند.

کد خبر 320040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =