۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
  • کد خبر: 320062
اولویت پیشگیرانه در دستور کار اچ‌اس‌ئی نفت خزر

شرکت نفت خزر، اولویت پیشگیرانه را سرلوحه فعالیت‌های واحد اچ‌اس‌ئی خود قرار داده است و به این منظور، بازرسی‌های ایمنی و ممیزی‌ها و آموزش اچ‌اس‌ئی کارکنان به‌طور مستمر دنبال می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت خزر، مسعود قاسمی، رئیس بهداشت، ایمنی و محیط زیست این شرکت گفت: نفت خزر در تهیه و تدوین الزام‌های اچ‌اس‌ئی در صنعت نفت پیشگام بوده و زمینه‌های لازم برای اجرای این دسته از الزام‌ها ایجاد شده است. نظام مدیریت یکپارچه اچ‌اس‌ئی شرکت نفت خزر با ایجاد بستر فرهنگی خلاق و نگرشی نو و نظام‌مند به تبیین تأثیر متقابل عوامل بهداشت، ایمنی و محیط زیست پرداخته و از این طریق نواقص، مخاطره‌های بالقوه، حوادث و مشکلات را به‌طور نظام‌مند ارزیابی کرده است و روش‌های مبتنی بر پیشگیری را ارائه می‌کند.

قاسمی با اشاره به اینکه اولویت پیشگیرانه سرلوحه فعالیت‌های این واحد است، اظهار کرد: ما همیشه به‌دنبال آن هستیم تا موارد ناایمن را قبل از وقوع حادثه شناسایی کنیم، از این رو برای فراهم کردن شرایط ایمن، بازرسی‌های ایمنی و تجهیزات آتش‌نشانی و ممیزی‌ها و آموزش اچ‌اس‌ئی کارکنان را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی پایش و غربالگری همه کارکنان برای اعزام به سکوی ایران امیرکبیر و شناورهای کاسپین از سوی بهداری منطقه عملیاتی و نظارت واحد اچ‌اس‌ئی و انجام آزمون سریع تشخیص بیماری کووید-۱۹ (RAPID TEST)، بازدید از چاه اکتشافی گرگان ۳ و گرگان ۳A و تهیه گزارش و ارائه موارد نبود انطباق، همچنین بررسی تفاهم‌نامه همکاری در شرایط اضطرار شرکت‌های واقع در پس‌کرانه شرقی دریای خزر برای تمدید تفاهم‌نامه و ارائه پیشنهادهای لازم را از مهم‌ترین اقدام‌های واحد اچ‌اس‌ئی در منطقه عملیاتی خزر اعلام کرد.

رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت نفت خزر با اشاره به قدرت سرایت‌پذیری بسیار بالای ویروس کرونای دلتا بیان کرد: ضمن رعایت کامل اصول بهداشت فردی و همکاری با بخش‌های متولی در اجرای دستورعمل‌های مبارزه با ویروس کرونا از حضور در اماکن پرازدحام پرهیز کنند و در صورت بروز کسالت و هرگونه تغییر وضعیت جسمی مرتبط با علائم بیماری از طریق مراکز درمانی مستقر در منطقه عملیاتی خزر و همکاران ستادی نیز با مرکز تلفن بیمارستان نفت تهران با شماره ۱۵۱۱ برای دریافت خدمات درمانی لازم تماس بگیرند.

کد خبر 320062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =