۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
  • کد خبر: 320186
وزیر نفت با زنگنه دیدار و گفت‌وگو کرد

وزیر نفت صبح امروز (جمعه، پنجم شهریورماه) در دیدار با بیژن زنگنه، وزیر پیشین نفت درباره پاره‌ای از مسائل پیرامون صنعت نفت و گاز کشور گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، جواد اوجی امروز (جمعه، پنجم شهریورماه) روند نشست امروز را مثبت و تأثیرگذار ارزیابی کرد و گفت: مهندس زنگنه به نکات مهمی اشاره داشت و دغدغه‌های امروز صنعت نفت نیازمند راهکارها و راهبردهای اصولی است که ایشان به‌درستی به آن راهکارها اشاره کردند و ما هم بی‌شک بهره خواهیم برد و امیدوارم این نشست‌ها مستمر باشد و بنده نیز از ایشان درخواست دارم باز هم از تجربه‌هایش به‌عنوان پیشکسوت صنعت نفت بتوانیم بهره‌مند شویم.

وی ادامه داد: بی‌شک مهندس زنگنه زحمات زیادی را برای اعتلا و جایگاه صنعت نفت کشور متحمل شده‌اند که نهایت تشکر و قدردانی را داشته و برایشان آرزوی سلامتی و تندرسی دارم.

در همین حال، زنگنه نیز ضمن اعلام هرگونه آمادگی برای توسعه صنعت نفت کشور، درباره روند نشست امروز و بررسی مسائل پیرامون آن گفت: نشست دوستانه و صمیمانه‌ای در شاخه‌های مختلف داشتیم. نکاتی را که در ذهنم بود به مهندس اوجی انتقال دادم و ایشان هم پرسش‌هایی را مطرح کرد و قرار شد این نشست‌ها و دیدارها ادامه داشته باشد و کارها را با همدیگر پیش ببریم.

وی افزود: به هر ترتیب بنده وظیفه خودم می‌دانم که از تجارب و از آنچه در سال‌های متمادی به‌دست آورده‌ام در اختیار دوستان و همکاران عزیزم قرار دهم، زیرا معتقدم این تجارب شخصی نیست و متعلق به ملت ایران است و من هم برای توسعه صنعت نفت، سربلندی ملت ایران و مقابله با تحریم‌های مستکبرانه علیه کشور هر کاری که از دستم بر می‌آید، انجام می‌دهم و دریغ نخواهم کرد.

وزیر پیشین نفت در ادامه سخنان خود با بیان این مطلب که بنده دیگر هیچ نقش عملیاتی در کارها نخواهم داشت، اما به‌عنوان نیرویی مشورتی می‌توانم در خدمت همکارانم باشم، اعلام کرد: محدودیت زمانی ندارم و هر زمان که مهندس اوجی لازم بدانند و احساس نکنند که دخالت و مزاحمتی برایشان دارم، برای خدمتگزاری آماده خواهم بود و برای همه عزیزان که قرار است در آینده در این عرصه فعالیت کنند آرزوی موفقیت و سربلندی دارم و برایشان دعا می‌کنم.

کد خبر 320186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =