۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴
  • کد خبر: 320328
واکسیناسیون کارکنان نفت و گاز غرب

طرح واکسیناسیون کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب برای مقابله با بیماری کرونا در ستاد کرمانشاه و مناطق عملیاتی نفت شهر، تنگ بیجار، چشمه خوش و دهلران در حال انجام است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، نادر فتاحی، رئیس بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌ئی) شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب گفت: با توجه به اولویت حفظ سلامت کارکنان تلاشگر عرصه تولید نفت و گاز، این شرکت با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی کرمانشاه و ایلام، طرح واکسیناسیون کارکنان را از روز شنبه هفته جاری (ششم شهریورماه) برای همه کارکنان خود آغاز کرد.

وی با اشاره به اینکه کارکنان این شرکت از شهرهای مختلف، با سطوح متفاوت از نظر وضعیت بیماری کرونا در محل اقامتگاه مناطق عملیاتی حاضر شده و احتمال شیوع همه‌گیری بیماری کرونا در نواحی عملیاتی با ریسک بالایی همراه است، تصریح کرد: در تلاش هستیم با پایان یافتن مرحله نخست تزریق واکسن کرونا، مرحله دوم آن نیز در موعد مقرر اجرایی شود.

رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب ادامه داد: هماهنگی لازم با دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان برای انجام واکسیناسیون نیروهای شاغل در منطقه عملیاتی سرکان مالکوه از دیگر مناطق عملیاتی این شرکت انجام شده است که پس از بازدید شبکه بهداشت شهرستان از منطقه، این مهم نیز انجام خواهد شد.

فتاحی رعایت پروتکل‌های بهداشتی، انجام روزانه تب‌سنجی و اکسیژن‌سنجی کارکنان در ستاد و مناطق عملیاتی، ضدعفونی و گندزدایی کردن همه مکان‌های شرکت نفت و گاز غرب، توزیع اقلام بهداشتی (ماسک و الکل و...) بین کارکنان مناطق عملیاتی و ستادی، همچنین معاینه منظم و مستمر آنان را از جمله اقدام‌های پیشگیرانه این شرکت برای مقابله با بیماری کرونا دانست.

کد خبر 320328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =