دوره‌های استعدادیابی فرزندان کارکنان نفت‌خیز جنوب برگزار می‌شود

‫شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از برگزاری دوره‌های کشف استعداد و ارتقای توانمندی‌های فرزندان کارکنان این شرکت در حوزه کسب‌وکار با همکاری یک شرکت دانش‌بنیان از مجموعه شرکت‌های حاضر در مرکز رشد دانشگاه شهید چمران اهواز خبر داد.

‫به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، غلامرضا کمالی، مدیر عملیات غیرصنعتی این شرکت گفت: هدف اصلی ما پیوستن فرزندان کارکنان به جامعه‌ کارآفرین کشور به جای اضافه شدن آنها به جمعیت جویای کار است و بی‌شک تنها از طریق توسعه نگرش مبتنی بر خلق ثروت از طریق کسب‌وکارهای پربازده، این سرمایه‌های گرانمایه‌ جوان، می‌توانند نقش خود را در آینده‌ اقتصادی کشور به‌درستی ایفا کنند.

‫وی افزود: دوره‌های یادشده در دو بخش انجام مصاحبه‌های شخصیت‌شناسی و تعیین استعدادهای شغلی، همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی آشنایی با اکوسیستم کسب‌وکار، روش‌های تبدیل ایده به کسب‌وکار، توسعه‌ کسب‌وکار با استفاده از مزایای پارک‌های علم و فناوری، مراکز رشد و شتاب‌دهنده‌ها هدف‌گذاری شده‌ است و به‌زودی از سوی امور فرهنگی عملیات غیرصنعتی برگزار می‌شوند تا با تغییر در نگرش و اداراک فراگیران، آینده‌ای درخشان‌تر برای آنها فراهم شود.

‫مدیر عملیات غیرصنعتی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از این شرکت به‌دلیل حمایت مؤثر از برگزاری این دوره‌ها، اداره روابط عمومی به‌دلیل ایفای نقش در ایده‌پردازی این طرح، مدیریت مالی به‌دلیل پشتیبانی مالی و از اداره آموزش شرکت برای نظارت کیفی بر دوره‌ها و محتوای ارائه‌شده قدردانی کرد.

‫این دوره‌ها برای فرزندان کارکنان که حداقل دارای مدرک تحصیلی دیپلم باشند در نظر گرفته شده است و شرایط ثبت‌نام و زمان‌بندی برگزاری دوره‌های یادشده به‌زودی از سوی روابط‌ عمومی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب به اطلاع کارکنان شرکت می‌رسد.

کد خبر 320377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =