تأمین سوخت ذخیره دوم نیروگاه‌های منطقه خراسان رضوی

مدیر منطقه خراسان رضوی موجودی سوخت مایع در نیروگاه‌ها و ذخیره‌سازی در این منطقه را مطلوب دانست و از آمادگی کامل و سوخت‌رسانی مستمر و بی‌وقفه به نیروگاه‌های منطقه خراسان رضوی خبر دادـ

به گزارش شانا به نقل از منطقه خراسان رضوی، علی‌اصغر اصغری در این باره گفت: به‌منظور تأمین سوخت ذخیره دوم نیروگاه‌ها برای فصل پاییز و زمستان و حداکثر مصرف در نیروگاه‌های استان، با پیش‌بینی‌های انجام‌شده بیش از ۵۲۰ میلیون لیتر نفت‌گاز به نیروگاه‌های خراسان رضوی ارسال شد.

وی افزود: خوشبختانه موجودی نفت‌گاز نیروگاه‌های استان نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از ۲۷ درصد افزایش داشته که بسیار رضایت‌بخش است.

مدیر منطقه خراسان رضوی تأکید کرد: در ۶ ماه نخست امسال بیش از ۵۲۰ میلیون لیتر فرآورده به نیروگاه‌های زیر پوشش منطقه ارسال شده است که روند تأمین سوخت نیروگاه‌ها با توجه به دستور وزیر نفت و تأکید معاون وزیر در پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران تا تکمیل کامل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

اصغری از ناوگان حمل‌ونقل فرآورده‌های نفتی در انجام این مهم تشکر کرد و افزود: منطقه خراسان رضوی ۶ نیروگاه  (مشهد، شریعتی، مپنا، شمس سرخس، خیام نیشابوری و نیروگاه طوس) را زیر پوشش دارد.

کد خبر 321629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =