وزارت نفت به یاد  «شهید علی لندی» مرکز آموزشی در ایذه احداث می‌کند

مرکز آموزشی که قرار است با اعتبارات شرکت ملی نفت ایران در شهرستان ایذه استان خوزستان احداث و تجهیز شود، با دستور وزیر نفت به نام «شهید علی لندی» نام‌گذاری می‌شود.

به گزارش خبرنگار شانا، این مرکز آموزشی که با اعتبارات مدیریت نظارت بر عمران مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال در شهرستان ایذه استان خوزستان، احداث و تجهیز می‌شود، با دستور جواد اوجی، وزیر نفت، «شهید علی لندی» نام می‌گیرد.

علی لندی، نوجوان ۱۵ ساله ایذه‌ای بود که برای نجات جان دو نفر از همسایگان که در آتش محاصره شده بودند، جان خود را به خطر انداخت و با وجود نجات آنان، خود دچار سوختگی شدید شد و دوم مهرماه امسال جان به جان آفرین تسلیم کرد.

گفتنی است مدیریت نظارت بر عمران مناطق نفت خیز شرکت ملی نفت ایران هزینه ساخت و احداث ۵۵۸ واحد آموزشی را متقبل شده است که تا کنون احداث ۴۱۲ واحد خاتمه یافته و ۱۴۶ واحد نیز در حال  تکمیل است .

جواد اوجی، وزیر نفت دولت سیزدهم از ابتدای فعالیت خود، بر ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صنعت نفت تأکید بسیار داشته است و در تازه‌ترین اقدام، از تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه‌های مسئولیت اجتماعی در استان ایلام خبر داد.

وی پیش از این نیز در سفر به استان خوزستان دستور داد ۷۸۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های عمرانی استان خوزستان اختصاص یابد.

به‌تازگی نیز با دستور اوجی، ۷ میلیارد تومان به طرح تکمیل مجتمع فرهنگی ورزشی شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی در استان کرمان اختصاص یافت.

انتظار می‌رود با تداوم رویکرد مثبت وزارت نفت در این حوزه، شاهد اقدام‌هایی خوب در استان‌های محروم به‌ویژه مناطق همجوار تأسیسات نفت و گاز کشور باشیم.

کد خبر 321751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =