تفاهم‌نامه راه‌اندازی فن بازار تخصصی صنعت پتروشیمی امضا شد

شرکت ملی صنایع پتروشیمی و پارک فناوری پردیس تفاهم‌نامه راه‌اندازی فن بازار تخصصی صنعت پتروشیمی امضا کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، تفاهم‌نامه راه‌اندازی فن بازار تخصصی صنعت پتروشیمی، امروز (یکشنبه، چهارم مهرماه) بین امور توسعه کسب‌وکارهای دانش بنیان شرکت ملی صنایع پتروشیمی و پارک فناوری پردیس امضا شد.

بر پایه این گزارش، این تفاهم‌نامه به امضای امیر وکیل‌زاده، مدیر طرح‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی و اکبر قنبرپور، معاون رئیس پارک فناوری پردیس رسید.

پیاده‌سازی اقتصاد دانش بنیان و حمایت از بومی‌سازی اقلام و راه‌اندازی فن بازار تخصصی صنعت پتروشیمی در راستای اهداف و ماموریت‌های تعیین شده برای امور توسعه کسب‌وکارهای دانش بنیان و برای بهرمندی حداکثری از ظرفیت‌های فن بازار ملی ایران با همکاری پارک فناوری پردیس، می‌تواند موتور محرک این بخش را تقویت و سرعت و کیفیت خدمات این بخش را بیشتر کند.

بهم‌رسانی عرضه و تقاضا در حوزه فناوری و نوآوری، برگزاری رویدادهای دانش بنیان و شناسایی ظرفیت‌های جدید در این حوزه از اهدافی است که انتظار می‌رود با امضای این تفاهم‌نامه محقق شود.

با توجه به موارد اشاره شده، شرکت ملی صنایع پتروشیمی برای نیل به اهداف تعیین شده در این حوزه، فرآیند ایجاد فن بازار تخصصی صنعت پتروشیمی با همکاری پارک فناوری پردیس و شبکه فن بازار ملی ایران را آغاز کرد و این تفاهم‌نامه نیز به عنوان سندی برای گسترش همکاری‌های فیمابین و تعیین مسئولیت‌ها و اهداف طرفین مبادله شد.

بر اساس این گزارش، رسالت اصلی امور توسعه کسب‌وکارهای دانش بنیان ایجاد حلقه‌ه­ای واسط میان مراکز نوآوری و فناوری، شرکت‌ها و مجموعه‌های دانش بنیان و مجتمع‌ها و طرح‌های پتروشیمی کشور است.

کد خبر 321781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =