افتتاح مدرسه ۳ کلاسه در روستای شریعه سیدعبود شهرستان خرمشهر

هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ به همت پایگاه مقاومت بسیج شهدای رمضان شرکت نفت و گاز اروندان یک باب مدرسه سه کلاسه در روستای شریعه سیدعبود شهرستان خرمشهر در راستای مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت افتتاح شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت و گاز اروندان، جهانگیر پورهنگ، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت نفت و گاز اروندان در آیین افتتاح این واحد آموزشی که روز یکشنبه (چهارم مهرماه) با حضور سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان، مسئولان آموزش و پرورش خرمشهر و شماری از مدیران و رؤسای این شرکت برگزار شد، گفت: این مدرسه به همت بسیج شرکت در قالب طرح سازندگی و محرومیت‌زدایی احداث و به نام سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی نام‌گذاری شده است.

وی با اینکه این واحد آموزشی در زمینی به مساحت ۱۸۰ مترمربع با صرف ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در مدت ۶ ماه ساخته شده، افزود: با افتتاح این واحد، دسترسی حدود یکصد دانش‌آموز روستای شریعه سیدعبود و روستاهای اطراف به مدرسه تسهیل شد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان اظهار کرد: این شرکت همسو با ایفای مسئولیت‌های اجتماعی احداث، مرمت و تعمیر مدارس در این منطقه را طی چند سال اخیر با اولویت آماده‌سازی فضاهای آموزشی در دستور کار قرار داده است.

همچنین سردار شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان در این آیین اظهار کرد: همسو با اقدام‌های جهادی برای روستاها و مناطق محروم به همت گروه‌های جهادی در خرمشهر و ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان و پشتیبانی‌های شرکت نفت و گاز اروندان و آموزش و پرورش منطقه این مدرسه در منطقه‌ای محروم احداث شد که جای قدردانی دارد.

 وی با اشاره به اقدام‌های مؤثر نفت و گاز اروندان در این زمینه که تا به حال صورت گرفته و با توجه به پروژه‌های در دست اجرا در منطقه از مدیرعامل این شرکت در اهتمام به این امر تشکر و قدردانی کرد.

رحمان توکلی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت نفت و گاز اروندان هم با بیان اینکه افزون بر احداث این آموزشگاه، دو مدرسه دیگر در روستاهای غرب کارون مرمت و بازسازی شده است، گفت: مرمت این مدارس چهار ماه طول کشید و برای بهسازی آنها ۲ ‏میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال هزینه شد.

کد خبر 321785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =