بیش از ۱۷۰۰ کیلومتر خطوط انتقال فشار قوی گاز در حال اجراست

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با تأکید بر اجرای پروژه‌ها در زمان مقرر، اعلام کرد که هم‌اکنون بیش از ۱۷۰۰ کیلومتر خطوط انتقال فشار قوی گاز در حال اجراست.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مجید چگنی در دیدار با مدیرعامل و مسئولان ارشد شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران گفت: اجرای پروژه‌ها در زمان مقرر، با رعایت استانداردها و مقررات جاری وزارت نفت، توسعه بیش از پیش صنعت گاز کشور را به همراه دارد.

وی اظهار کرد: تقویت زیرساخت‌های گازی به‌عنوان یکی از اولویت‌های این شرکت در سال ۱۴۰۰ می‌تواند ما را در اجرای پروژه‌ها در زمان مورد نظر یاری دهد.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران درباره پروژه‌های در حال اجرای این شرکت، تصریح کرد: اجرای بیش از ۱۷۰۰ کیلومتر خطوط انتقال فشار قوی بیدبلند - اهواز، قم - محمدیه - پارچین، رشت - چلوند، لافت - گورزین - بندرعباس و بیدبلند - گچساران نشان از تلاش کارکنان این شرکت برای اجرا و تحویل به‌موقع پروژه‌ها دارد.

چگنی همچنین با یادآوری اهمیت گاز طبیعی و سهم آن در سبد انرژی کشور و تلاش خستگی‌ناپذیر کارکنان برای خدمت‌رسانی به مردم، بر ضرورت مدیریت مصرف و استفاده بهینه از گاز طبیعی تأکید کرد و افزود: فراموش نکنیم که وظیفه ما تأمین انرژی پاک برای مردم است و این مهم میسر نخواهد شد مگر با همکاری و همدلی همه مردم.

وی در پایان، نقش شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران و تحقق مأموریت‌های محوله را بسیار مهم برشمرد و این شرکت را بازوی ارزشمند و مورد اعتماد شرکت ملی گاز ایران در دستیابی به اهداف صنعت گاز کشور دانست.

بهرام صلواتی، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران نیز در ابتدای این نشست با معرفی مدیران حوزه کاری خود، گزارشی از عملکرد این شرکت در حوزه‌های خطوط انتقال سراسری گاز، تأسیسات تقویت فشار گاز، پروژه‌های ذخیره‌سازی گاز طبیعی، پروژه‌های پالایشی، تأسیسات زیربنایی و ساختمانی، دیسپچینگ و مخابرات و نیروی انسانی شاغل در شرکت و چگونگی روند اجرای پروژه‌ها ارائه کرد.

براساس این گزارش، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از نخستین روز کاری خود، طی نشست‌هایی با واحدهای مختلف ستادی و شرکت‌های مستقل زیرمجموعه، به تبیین سیاست‌ها و خط‌مشی‌های جدید سازمان پرداخته است که این مهم تا روز یکشنبه هفته آینده ادامه دارد.

کد خبر 321882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =