عملیات اجرایی پروژه لرزه‌نگاری دشت‌کوه آغاز شد

عملیات اجرایی پروژه لرزه‌نگاری دوبعدی دشت‌کوه که گستره‌ای از استان‌های ایلام، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، فارس، بوشهر و هرمزگان را در بر می‌گیرد، آغاز شد.

به گزارش خبرنگار شانا، عملیات اجرایی این پروژه لرزه‌نگاری صبح امروز (یکشنبه، ۱۸ مهرماه) در آیینی با حضور مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران، مدیرعامل شرکت خدمات مهندسی نفت‌کیش و جمعی از مدیران صنعت نفت در محل خط ۱۴ لرزه‌نگاری واقع در منطقه دشت‌کوه آغاز به کار کرد.

این پروژه با ۲ هزار و ۲۰۰ کیلومتر داده‌برداری لرزه‌ای در استان‌های لرستان، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، بوشهر، فارس و هرمزگان و با بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار اجرا خواهد شد و مدت زمان اجرای آن ۲۴ ماه در نظر گرفته شده است.

در مرحله داده‌برداری این پروژه، بخش قابل توجهی از ناحیه لرستان، پایدار جنوبی، ناحیه ارجان و ماماتین، ناحیه شور- شاپور - ماهور و هله و نیز ناحیه سرچان پوشش اکتشافی داده می‌شود و این پروژه، نقش مهمی نیز در اشتغال‌زایی برای مردم بومی منطقه ایفا خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، قرارداد پروژه لرزه‌نگاری دوبعدی دشت‌کوه نهم خردادماه امسال بین مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران و شرکت خدمات مهندسی نفت‌کیش امضا شده بود و پس از فراهم کردن مقدمات و تجهیز کارگاه از سوی شرکت پیمانکار، عملیات اجرایی پروژه از امروز کلید خورد.

کد خبر 322373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =