«بازرسی» چشم بینای سازمان است

معاون وزیر نفت در امور گاز گفت: بازرسی چشم بینای سازمان است که به انحای مختلف، مشکلات و نقاط ضعف عملکرد افراد را شناسایی می‌کند و مانع از ایجاد خلل در مجموعه می‌شود و اطمینان می‌یابد سازمان انرژی خود را صرف خدمت به مردم می‌کند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مجید چگنی در نشست با رئیس و کارشناسان امور بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت افزود: امور بازرسی و پاسخگویی به شکایات، از واحدهای مهم و تأثیرگذار در سطح سازمان است و نقش بسیار سازنده‌ای در سلامت نظام اداری دارد.

وی تصریح کرد: جایگاه بازرسی، جایگاه ارزشمندی است و کسانی که در این امور خدمت می‌کنند در واقع خدمتی مضاعف را انجام می‌دهند، زیرا بعضی مواقع با مانع‌تراشی، با مشکلات و مقاومت‌هایی از سوی برخی افراد روبه‌رو می‌شوند که در این صورت اگر شخص متولی، خود مقید به چارچوب‌ها و ضوابط و مقررات نباشد، نمی‌تواند بر این مشکلات غلبه کند.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران ادامه داد: با توجه به این موضوع و مسئولیت سنگین این امور، انتظار این است که با تلاش مضاعفی که در همکاران می‌بینم نسبت به آرامش مجموعه با صلابت به پیش رویم تا ان‌شاءالله به هدف خود یعنی جریان پایدار و مستمر گاز و خدمت به مردم که ولی‌نعمتان ما هستند برسیم.

چگنی، رازداری و امانتداری را از ویژگی‌های مهم بازرسان برشمرد و گفت: شما کارکنان امور بازرسی امانتدار رازها و مسائل خصوصی مردم و کارکنان هستید و این موضوع کار شما را دوچندان دشوار می‌کند، زیرا حفظ آبروی شخص در دستان شماست.

وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه کار تیمی در سازمان سبب می‌شود همسو با تحقق و پیشبرد اهداف، وظایف و مأموریت‌ها، گام‌های مؤثری برداشته شود و در بهبود فعالیت آن به‌طور قطع راهگشا خواهد بود، بیان کرد: همکاران خوب، توانمند و پرتلاشی در صنعت گاز داریم و تولید، توزیع و پایداری جریان این نعمت الهی نشان‌دهنده آن است که همه کارکنان وظایف خود را به‌درستی انجام داده‌اند و در بسیاری مواقع هم با از خودگذشتگی، ثبات و امنیت انرژی کشور را به‌طور مستمر برقرار کردند تا مشکلی در تأمین آن به‌وجود نیاید.

کد خبر 322408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =