اوجی نگاه ویژه‌ای به رفع مشکلات کارکنان صنعت نفت دارد

نماینده عسلویه در مجلس گفت: بسیار خوشحالیم فردی در رأس وزارت نفت قرار گرفته است که افزون بر اشراف کامل به این صنعت دغدغه رفع مشکلات صنعت نفت و کارکنان این صنعت را دارد.

موسی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا ضمن اشاره به دو سفر پر بار وزیر نفت به استان بوشهر گفت: نخستین سفر وزیر نفت دولت سیزدهم به منطقه عسلویه بود که همان زمان هم گفتم این سفر، انرژی مضاعفی به کارکنان مناطق عملیاتی صنعت نفت داد.

وی افزود: فردی که در میان مردم است، دغدغه‌اش رفع مشکلات مردم خواهد بود، اوجی از مردم و نفتی است و این صنعت را به خوبی می‌شناسد و در میان مردم به‌ویژه کارکنان صنعت نفت حاضر می‌شود و پای صحبت‌های آنان می‌نشیند.

نماینده دیر، جم، کنگان و عسلویه در مجلس تصریح کرد: وزیر نفت نگاه ویژه‌ای به مناطق نفت‌خیز دارد. کسی که بدون فوت وقت دستور اجرای رفع مشکلات صنعت نفت و کارگران این صنعت را می‌دهد، بی‌شک همان شعار مردمی و انقلابی بودن رئیس دولت سیزدهم را می‌دهد.

احمدی بیان کرد: فعالیت‌های صنعت نفت در زمینه مسئولیت‌ اجتماعی، اشتغال جوانان در عسلویه، جم و به‌طور کل مناطق نفت‌خیز، ارتقای شرایط سرمایه انسانی در صنعت نفت، کمک به وضع بهداشت و درمان منطقه عسلویه و در مجموع استان بوشهر از اولویت‌ها و برنامه‌های سفر وزیر نفت به این استان بود که نیازمند پیگیری است.

به گزارش شانا، جواد اوجی وزیر نفت، ۱۱ شهریورماه با هدف بررسی روند پیش‌روی فعالیت‌ها در پارس‌جنوبی سفری دو روزه به عسلویه داشت و ۱۶ مهرماه نیز به همراه رئیس‌جمهوری و شماری از اعضای هیئت دولت، برای دومین بار به استان بوشهر سفر کرد.

کد خبر 322653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =