۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲
  • کد خبر: 322874
وزارت نفت صرفه‌جویی را از خودش آغاز کرد

وزیر نفت در ابلاغیه‌ای به مدیران و معاون وزارت نفت خواستار صرفه‌جویی در مصرف انرژی در فصل زمستان شد.

به گزارش شانا، متن ابلاغیه جواد اوجی خطاب به مدیران عامل شرکت‌های اصلی، معاونان وزیر، مشاوران وزیر، مدیران عامل شرکت‌های تابع صنعت نفت، مدیران واحدهای مستقل ستادی و رؤسای سازمان‌های تابع به شرح زیر است:

«با سلام،

یکی از چالش‌های پیش رو به‌خصوص در فصل سرما، نگرانی از کمبود گاز به علت مصرف نامتعارف آن در بخش خانگی است. با توجه به اینکه تمام تلاش وزارت نفت در زمستان تأمین گاز و سوخت مورد نیاز عموم مردم و به‌خصوص در بخش خانگی است، لذا لازم است از هم اکنون نسبت به آماده‌سازی و تمهیدات لازم برای استفاده بهینه‌ انرژی در کلیه ادارات، شرکت‌ها و شهرک‌های مسکونی تابع و سایر مناطق و تأسیسات اعم از تعمیرات مورد نیاز، اصلاح و به‌روزرسانی موتورخانه‌ها، کاهش مصرف برق تا حد امکان، رعایت دمای رفاه ۲۲-۱۸ درجه در اماکن، خاموش بودن مولدهای انرژی در ایام تعطیل و... به‌منظور کمک به روند تأمین مناسب انرژی و جلوگیری از کمبودهای احتمالی صورت پذیرد.

همچنین لازم است آموزش‌های لازم به کلیه کارکنان نیز برای استفاده بهینه از انرژی تدوین و اجرایی شود. بدیهی است مسئولیت پیگیری و نظارت در این خصوص در شرکت‌ها برعهده مدیریت توسعه منابع انسانی است.»

کد خبر 322874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =