شرکت گاز و دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

دانشگاه علوم پزشکی و شرکت گاز استان خراسان شمالی برای استفاده هرچه مناسب‌تر از ظرفیت علمی، پژوهشی و فناوری دانشگاه، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حسن‌رضا میربلوکی، مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی در این باره گفت: این تفاهم‌نامه برای اجرای سیاست استفاده بهینه از امکانات، استعداد و توانایی‌های دانشگاه‌ها و مراکز علمی همسو با رفع نیازهای پژوهشی و تحقیقاتی شرکت و به‌منظور توسعه زمینه‌های همکاری مشترک علمی، پژوهشی و فناوری امضا شد.

وی با اشاره به سبز شدن استان از نظر توسعه گازرسانی، رویکرد شرکت گاز خراسان شمالی را توجه به نیازهای واقعی و تعریف پروژه‌های کاربردی دانست و افزود: فعالیت‌های پژوهشی در انجام اقدام‌های این شرکت بسیار حائز اهمیت است و دانشگاه علوم پزشکی استان می‌تواند در این زمینه یاری‌گر خوبی برای این شرکت باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی ادامه داد: زمینه دیگر همکاری بین دو سازمان، بحث آموزش کارکنان است که سبب می‌شود برای روش‌های ابداعی انجام کار، استانداردسازی کنند.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان شمالی نیز اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان قادر است تا درخواست‌های تحقیقاتی و آموزشی شرکت گاز استان را شناسایی و در مرحله بعدی با استفاده از دانش استادان گروه‌های مرتبط آنها را بررسی و نتایج تحلیل و راهکارهای عملی را ارائه کند.

کد خبر 322943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =