نفت بسته‌های کمک‌آموزشی به دانش‌آموزان شهرستان جم اهدا کرد

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی همسو با عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و در قالب طرح مهرورزی منطقه عملیاتی نار و کنگان، ۱۲۳ بسته کمک‌آموزشی و بهداشتی را به دانش‌آموزان کمتر برخوردار شهرستان جم اهدا کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، این بسته‌ها شامل کیف مدرسه، لوازم‌التحریر و بسته بهداشتی به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال تهیه و به جامعه هدف این طرح اهدا شد.

منطقه عملیاتی نار و کنگان یکی از مناطق عملیاتی پنج‌گانه شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی است که در حوزه شهرستان‌های جم و کنگان در استان بوشهر قرار دارد.

برنامه‌ریزی برای احداث یک مدرسه ۱۲ کلاسه در جم

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی با هدف عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و اهتمام به آموزش و محرومیت‌زدایی، عملیات خاکبرداری و تسطیح زمین یک باب مدرسه را نیز در بخش ریز شهرستان جم با ماشین‌آلات و امکانات منطقه عملیاتی نار و کنگان اجرا کرد.

جابر چرومی‌زاده، رئیس منطقه عملیاتی نار و کنگان در این باره گفت: با همت کارکنان و به‌کارگیری امکانات و ماشین‌آلات راهسازی و پیشتیبانی، عملیات خاکبرداری و تسطیح زمین یک باب مدرسه ۱۲ کلاسه در روستای پشتو از توابع بخش ریز شهرستان جم انجام شد.

وی با اشاره به اینکه عملیات خاکبرداری این مدرسه به مساحت ۴ هزار مترمربع انجام شد، افزود: خاک‌های برداشته شده نیز برای تسطیح معابر استفاده و ۲۰۰ متر از جاده روستا نیز بازسازی شد.

کد خبر 328735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =