بهره‌برداری از ۱۶ طرح بهداشتی، عمرانی و آموزشی در شهرک پردیس جم

۱۶ پروژه‌ رفاهی، بهداشتی، عمرانی و آموزشی با حمایت و همکاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی و با هدف بهبود شرایط زندگی و رفاه و آسایش کارکنان شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس در شهرک پردیس جم ساخته و بهره‌برداری شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، علی ربانی، مشاور امور مسئولیت‌های اجتماعی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی اظهار کرد: ایجاد محیطی امن، بانشاط و توسعه‌یافته برای اسکان کارکنان خدوم شرکت‌های پتروشیمی و خانواده شریف آنان در اولویت برنامه‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی قرار دارد و در این خصوص تمامی تمهیدات لازم برای ارتقای کیفیت خدمات و کسب رضایتمندی ساکنان شهرک پردیس جم با جدیت تمام برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: احداث درمانگاه شهرک پردیس جم با توجه به شرایط خاص جامعه در دو سال اخیر از جمله مطالبات ساکنان شهرک پردیس و از مهم‌ترین دغدغه‌های مجموعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی بوده که با یاری خداوند متعال این پروژه نهایی و آماده بهره‌برداری شده است.

مشاور امور مسئولیت‌های اجتماعی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به اینکه با احداث این درمانگاه سطح خدمات‌رسانی بهداشتی و درمانی از سطح یک به سطح دو ارتقا یافته است، افزود: درمانگاه شهرک پردیس در مساحت ۹۵۰ مترمربع و دارای بخش‌هایی از جمله ۲۵ اتاق، دو پاویون، درمانگاه عمومی و تخصصی، دو یونیت دندانپزشکی، اتاق CPR، داروخانه، اتاق جراحی سرپایی و بخش تزریقات است. برای این درمانگاه ۵۰۰ مترمربع محوطه‌سازی و ۶۰ مترمربع نیز پارکینگ مسقف آمبولانس احداث شده است. درمانگاه جدید شهرک پردیس با بودجه‌ای معادل ۲۵ میلیارد ریال و در مدت زمان ۹۸ روز احداث شده است.

ربانی به فعالیت‌های انجام شده در شهرک پردیس جم در بخش آموزش مدارس اشاره کرد و گفت: در حوزه توسعه فضاهای آموزشی احداث آزمایشگاه و کتابخانه دانش‌آموزی، احداث دو کلاس درس و یک دفتر اداری آموزشی در کنار ایجاد ساختمان مرکز رشد و زبانسرای دانش‌آموزی از دیگر پروژه‌های به اتمام رسیده در شهرک پردیس هستند که برای بهره‌برداری در اختیار دانش‌آموزان ساکن شهرک پردیس جم قرار داده شده‌اند.

وی به ویژگی‌های این پروژه‌ها اشاره کرد و یادآور شد: مرکز رشد و زبانسرای شهرک پردیس در بنایی به ۴۷۰ مترمربع شامل ۱۶ اتاق، دو مجموعه سرویس بهداشتی بانوان و آقایان و محوطه‌سازی و پارکینگ به مساحت ۲۵۰۰ مترمربع احداث شده است. این مرکز محل مناسبی برای کودکان، نوجوانان و جوانان شهرک پردیس برای فعالیت‌های فنی و آموزشی و همچنین آموزش زبان‌های خارجی خواهد بود.

به گفته مشاور امور مسئولیت‌های اجتماعی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، سه پروژه‌ آموزشی شهرک پردیس شامل زبانسرا و مرکز رشد، سایت کامپیوتر و آزمایشگاه و کتابخانه و همچنین احداث سه کلاس درس در مجموع با بودجه‌ای معادل ۲۷ میلیارد ریال و در مدت زمان ۹۲ روز اجرا شده و به بهره‌برداری رسیده است.

ربانی در ادامه از پروژه‌ تعریض جاده‌های ورودی و خروجی شهرک پردیس به‌عنوان یک پروژه توسعه‌ای مهم در این شهرک خبر داد و افزود: به‌منظور تسهیل شرایط آمد و شد و کاهش حداقلی حوادث جاده‌ای در مسیرهای منتهی به شهرک پردیس جم، پروژه تعریض جاده‌های ورودی و خروجی شهرک پردیس جم با بودجه‌ای معادل ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و با همکاری اداره راه و ترابری شهرستان جم اجرا شد. اجرای این پروژه نقش مهمی در کاهش تصادفات جاده‌ای در این منطقه‌ پرحادثه خواهد داشت.

وی ادامه داد: احداث سالن سرپوشیده ورزشی به مساحت ۲۷۰۰ مترمربع از دیگر پروژه‌های ارزشمند در شهرک پردیس است که عملیات اجرایی آن روز امروز (دوشنبه، دهم آبان‌ماه) آغاز می‌شود و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در مدت ۱۳۵ روز به بهره‌برداری می‌رسد.

مشاور امور مسئولیت‌های اجتماعی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی بر ضرورت توجه بیشتر به احداث اماکن جدید آموزشی، فرهنگی، رفاهی و ورزشی در شهرک پردیس تأکید کرد و افزود: با حمایت مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و ایفای نقش موثر مدیران عامل شرکت‌های دارای واحد مسکونی در شهرک پردیس جم، موضوع واگذاری ۱۱ هکتار زمین مورد نیاز برای تکمیل نیازمندی‌های شهرک پردیس جم طرح و به تأیید هیئت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی رسید.

ربانی به حمایت‌های مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و اعضای هیئت مدیره و حمایت از تأمین منابع مالی پروژه‌های اجرا شده از سوی هیئت امنای شهرک پردیس جم اشاره و ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیریت و کارکنان شهرک پردیس برای اجرای این پروژه‌ها اظهار امیدواری کرد مجموع اقدام‌های انجام شده منتج به ارتقای رضایتمندی خانواده‌های ساکن در منطقه و افزایش بهره‌وری واحدهای تولیدی شود.

کد خبر 329802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =