«کتاب مفاهیم نوین مدیریت، مدل‌ها و روش‌ها» منتشر شد

«کتاب مفاهیم نوین مدیریت، مدل‌ها و روش‌ها» به قلم محمد نعمتی‌گودرزی (مولف) در ۱۵ فصل منتشر شده است.

به گزارش شانا، در مقدمه این کتاب عنوان شده است که در شرایط پرتلاطم عصر حاضر، ضرورت برخورداری سازمان‌ها از مدیرانی حرفه‌ای و آشنا با مفاهیم مدیریتی به‌منظور اداره شایسته سازمان‌ها، امری اجتناب ناپذیر است. به این منظور، «ضرورت آموزش مدیران بر اساس جدیدترین موضوعات مدیریتی» و آماده‌سازی مدیرانی حرفه‌ای و توانمند برای اداره شایسته حوزه‌های مختلف سازمان، یکی از نکات کلیدی در پرورش مدیرانی توانمند و در تراز جهانی است.

هدف نهایی از تألیف این کتاب، به روز کردن نگرش، دانش و مهارت‌های مدیریتی مدیران شاغل در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی عنوان و در تدوین این کتاب سعی شده است با «شناسایی قابلیت‌های نوین مدیریتی مورد نیاز صنعت نفت، گاز و پتروشیمی» و تدوین مطالب جدید و معتبر به شکلی خلاصه در این زمینه‌ها، بتوان شکوفایی استعدادهای مدیران و ارتقای توانمندی‌های مدیریتی مورد نظر در سازمان را فراهم کرد.

محمد نعمتی‌گودرزی، مولف این کتاب  از مدیران و پژوهشگران ارشد صنعت نفت است که سابقه سه دهه فعالیت در زمینه‌های پژوهشی، آموزشی و تدریس حوزه‌های مختلف مدیریتی در صنعت نفت کشور و نیز تألیف چند عنوان کتاب شامل مبانی پرورش کارکنان سازمان، مبانی پرورش مدیران سازمان، شایستگی‌های کلیدی مدیران و تألیف تعدادی از مقالات مدیریتی در نشریات داخلی و بین‌المللی را در کارنامه خود دارد.

کد خبر 330736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =