۲ پروژه گازرسانی در لرستان به بهره‌برداری رسید

پروژه گازرسانی به محور افرینه - زیودار و چهار روستای باغ گل شهرستان پلدختر در استان لرستان با حضور استاندار، نماینده پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، کرم گودرزی، مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان در آیین افتتاح این پروژه گفت: در این طرح ۲۸ کیلومتر خط تغذیه فلزی و هشت کیلومتر شبکه پلی‌اتیلن به همراه چهار ایستگاه تقلیل فشار گاز اجرا شده است که در مجموع  ۷۰۰ خانوار با جمعیت  ۲۶۰۰ نفر از گاز طبیعی بهره‌مند شدند.                            

وی ادامه داد: این طرح از به دلیل مهم است که به عنوان زیرساخت و لازمه گازرسانی به دیگر روستاهای محور زیودار، سرنجه، بن لار و جلگه خلج معمولان است که به طور عمده دهستان‌های بزرگ و با تراکم جمعیتی بالا هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان بیان کرد: خدمات گازرسانی و ایجاد زیرساخت گاز برای توسعه صنعتی و رفاه مردم شهرستان پلدختر وظیفه ماست و اکنون با تکمیل سه پروژه گازرسانی در حال اجرا، افزون بر پروژه‌های بهره‌برداری‌شده ، ضریب نفوذ گازرسانی روستایی به ۸۵ درصدمی‌رسد.

فرهاد زیویار، استاندار لرستان نیز در این آیین اظهار کرد: با توجه به شرایط تحریم‌ها و مشکلات عدیده‌ای که وجود دارد خوشبختانه پروژه گازرسانی به منطقه افرینه برای رفع محرومیت این منطقه و رفاه حال مردم به بهره‌برداری رسید که باید از زحمت‌های شرکت گاز لرستان قدردانی کرد.

کد خبر 395819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =