تأکید بر تقویت همکاری مؤسسه مطالعات بین‌المللی انرژی با بدنه صنعت نفت

معاون امور مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت خواستار تقویت همکاری‌ مؤسسه مطالعات بین‌المللی انرژی با مجموعه‌های مختلف وزارت نفت شد.

به گزارش شانا به نقل از مؤسسه مطالعات بین‌المللی انرژی، وحیدرضا زیدی‌فر امروز (دوشنبه، ۱۷ آبان‌ماه) با حضور در این مجموعه از نزدیک در جریان فعالیت‌های پژوهشی مؤسسه مطالعات بین‌المللی انرژی قرار گرفت.

وی در این بازدید و در جمع مدیران مؤسسه مطالعات بین‌المللی انرژی ابراز امیدواری کرد که در وزارت نفت دولت سیزدهم همکاری‌ این مؤسسه با مجموعه‌های مختلف وزارت نفت با جدیت بیشتری دنبال شود.

در ادامه، محمدصادق جوکار، رئیس موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی با اشاره به ظرفیت‌های مؤسسه برای انجام مطالعات تحقیقاتی بر امکان برقراری سازوکاری برای پاسخ به نیازهای مطالعاتی بخش‌های مختلف وزارت نفت تأکید کرد.

وی افزود: افزون برای استفاده از توان مؤسسه برای پاسخ به بخش‌های مختلف در وزارت نفت این مجموعه می‌تواند از شبکه نخبگانی خود برای پاسخ به پرسش‌های صنعت نفت استفاده کند.

رئیس موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی تصریح کرد: این مؤسسه با استفاده از توانش می‌تواند بازیگری جدی و اتفاق فکری برای صنعت نفت کشور باشد.

در ادامه نشست یادشده گزارشی خلاصه از فعالیت‌های مؤسسه مطالعات بین‌المللی انرژی در حوزه رصد و پایش و ارائه تحلیل‌های مرتبط با حوزه سیاست‌گذاری برای صنعت نفت ارائه شد.

کد خبر 434013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =